Felszámolja olcsó vonalát a Marc Jacobs

Zanza!

Az 51 éves tervező, Marc Jacobs
Az 51 éves tervező, Marc JacobsFotó: Marc Piasecki / Europress / Getty

Már a tavalyi divathéten felröppent a pletyka, miszerint a Marc Jacobs fiatalos és megfizethető kollekciókat gyártó almárkája, a Marc by Marc Jacobs meg fog szűnni a közeljövőben. Akkor még az 51 éves tervező azt nyilatkozta a wwd.com-nak, hogy nincs megelégedve a szó csengésével, ezért át szeretné nevezni a márkát. A név- és logóváltást akkor a márka két kreatívtervezője, Katie Hillier és Luella Bartley is támogatta, akik egyébként nem olyan régóta, 2013 májusa erősítik Jacobs csapatát.

A jelenlegi állás szerint azonban a diffúziós vonal nemcsak névváltoztatáson esik majd át, hanem egyszerűen megszűnik és összeolvad a Marc Jacobs-szal, amellyel elsősorban a termékek esztétikai letisztultsága, egységes megjelenése, valamint a kínálat bővítése a célja a New York-i divatháznak – írja a racked.com. A tervezett változások előreláthatólag két-három évet is igénybe vesznek, tehát a szeptemberi divathéten jó eséllyel még találkozhatunk a fiatalos kollekciókban utazó márkával.

Marc by Marc Jacobs modell a februári divathéten
Marc by Marc Jacobs modell a februári divathétenFotó: Neilson Barnard / Europress / Getty

Egyenlőre több tisztázatlan tény is van a márka felszámolásával kapcsolatban, például nem tudni, hogy a két évvel ezelőtt leszerződtetett tervezők a divatházon belül fogják-e folytatni pályafutásukat vagy megválik-e tőlük a luxusház, ahogy az sem világos, hogy a márka jelenleg legfelkapottabb New York-i és Los Angeles-i üzleteire milyen hatással lesznek majd a változások. „Tisztában vagyunk azzal, hogy az épületvásárolás- vagy bérelés jelentős beruházás. Ahhoz, hogy megtöltsük az üzleteket, több termék kell. Ez ennyire egyszerű” – mondta az LVMH elnöke, Bernard Arnault.

„Annyi ötlet kavarog a fejemben, amihez egyszerűen nem passzol ez a név. Túlságosan babonás vagyok, így hiszek abban, hogy a nevünkben van a sorsunk, ezért sajnálnám, ha ilyen apróságokon bukna el a márka sikere. Számomra mindig fontos volt a megújulás és a fejlődés, még akkor is, ha ez ilyen drasztikus, hiszen erről szól a divatszakma. Az új névnek sokkal játékosabbnak, pajkosabbnak, de közben trendinek és kicsit pasisnak is kell lennie egyszerre” – nyilatkozta még szeptemberben a tervekről Marc Jacobs a W magazinnak. Mindenesetre mi igazán sajnálnánk, ha eltűnnének a Marc by Marc Jacobs kollekciók, ezért kíváncsian várjuk az ügy folytatását.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra