OFFLINE

Idén is menő punkokkal reklámozni

2015. február 24., kedd 11:02

Összeillő páros, Blondie és Iggy Pop a Paco Rabanne kampányában.
Összeillő páros, Blondie és Iggy Pop a Paco Rabanne kampányában.
Fotó: pacorabanne.com

Jó ideje menő legendássá vált zenésszekkel reklámozni a divatházak körében, a Saint Laurent például hirdetett már a 71 éves Joni Mitchellel vagy Marianne Faithfullal is, míg Marc Jacobsnak Jessica Lange, a Louis Vuittonnak pedig Catherine Deneuve volt a múzsája az elmúlt időszakban, ami jórészt betudható annak is, hogy az anyagi biztonsággal rendelkező idősebb emberek egyre nagyobb szeletét teszik ki a divatcégek ügyfélkörének.

2015 első felében a hatvanas években alapított francia márka, a Paco Rabanne látott fantáziát az ikonikus zenészekben és az élvonalbeli modellek helyett a 69 éves Debbie Harryt, azaz Blondie-t, illetve Iggy Popot szerződtette le limitált szériás parfüm kollekciója, a Black XS Be A Legend népszerűsítésére – írja az átlagosan 39.50 fontra (kb.10.650 forint) beárazott illatról a Vogue.com. "A merész, friss és erőteljes illat jól passzol a veterán sztárok vakmerő és egyedi zenei stílusához” – áll a márka sajtóanyagában a 2005 óta piacon lévő parfümről, amihez ezúttal Jonas Ackerlund lőtte a fekete-fehér kampányképeket az elegáns szmokingban és csokornyakkendőben pózoló punkokról.

Az illatot kikeverő Émilie Coppermann részben hű maradt az eredeti illatanyaghoz és a boglárkafélék rendjébe tartozó hunyort, fekete vaníliát, pacsulit, valamit oudót (az agar fa penésze által képzett gyanta) használt az elkészítés során, melyhez többek között áfonyát, szegfűborsot, tamarindot, ibolyát, rózsát, kakaót valamint massoia fát társított. A Stooges frontembere által promotált parfümben pedig citrom, zsálya, kardamom, fahéj, rózsafa, fekete borostyán, pacsuli és tolu balzsam található.

A 67 éves Iggy Pop egyébként már korábban is dolgozott együtt a márkával, de rábólintott már az Eleven Paris, a Barney's, Jonh Varvatos, illetve a Versace felkérése is, ahogy Blondie is volt már a M.A.C. Cosmetics és a H&M arca az elmúlt években. „Nagyszerű volt újra találkozni Iggyvel. Ő egy igazán összetett tehetség, aki hihetetlen személyiséggel és hanggal van megáldva” – áradozott a szőke énekesnő kollégájáról.

Debbie Harry a francia márka arca
Debbie Harry a francia márka arca
Fotó: pacorabanne.com
 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta