Mindenki reklámoz valamit a Beckham-családban

Az egész talán Victoria Beckhammel kezdődött. A 2000-es évek elején Posh Spice-ként ismerte a világ – és titokban hálát adunk, hogy nem azok a szettek maradtak meg divatosnak, amiket énekesnőként viselt. A focistafeleségből később divattervező lett és nem is akármilyen: a celebek imádják a letisztult „business” szettjeit, tavaly év végén pedig ő lett a British Fashion Awards nyertese. A közelmúltban pedig két fia, Romeo és Brooklyn is egy-egy márka arca lett, férje, David pedig meghosszabbította együttműködését a svéd óriással, a H&M-mel.

Romeo Beckham és a Burberry

A brit márka 2014 végén mutatta be négyperces, ballonkabátban táncoló férfiakat és nőket bemutató kisfilmjét, melynek főszereplője a 12 éves Romeo Beckham volt. Úgy néz ki, a terv bejött: a videót közel 9 millióan látták, a Guardian pedig arról számolt be, hogy neki köszönhetően várakozáson felül (14%-os növekedés) alakultak az év végi eladások – ezen belül pedig csak a ballonkabátok eladásai tizedével nőttek (köszönhetően javarészt az Egyesült Államokból érkező megrendeléseknek). Romeo Beckham felkérése egyébként nem meglepő: az édesanyja és Christopher Bailey, a Burberry kreatívtervezője jó kapcsolatot ápolnak. Bár azt mondják, még így is egy évig folytak a tárgyalások, mielőtt a 12 éves fiú modellnek állt.

A Burberry egyelőre nem árulta el, hogy tervez-e a közös munkát a jövőben a kisfiúval, viszont a múltbéli együttműködéseket (és a hatalmas eladási számokat) tekintve valószínűleg igen a válasz.

Brooklyn Beckham és a Reserved

Szintén párnapos a hír, hogy a legidősebb fiú, a hamarosan 16 éves Brooklyn a Reserved márka tavaszi kollekciójának arca lett. A lengyel márka hazánkban is kapható: teljesen egyszerű ruhadarabjaival inkább azokat szeretné megnyerni, akiket nem annyira érdekel a divat, de azért normális és könnyen kombinálható ruhákra költenék a pénzüket. A 13 országban közel 1500 bolttal jelen lévő márka szeret hírességekkel együttműködni: nemrég például Georgia May Jaggerrel borult össze.

A legidősebb Beckham-fiú a „Volcano explosion” névre hallgató sportvonalat népszerűsíti majd, az első fotókat tavaszra várhatjuk.

David Beckham és a H&M

A David Beckham tervezte nevével futó fehérnemű-kollekció régóta elérhető a H&M-ben, viszont most szerződéshosszabbítást és kínálatbővítést jelentett be a focista és a svéd márka. „2015 tavaszán David a Modern Essentials kollekcióból fogja kiválasztani kedvenc darabjait a Modern Essentials selected by David Beckham kollekció összeállítása céljából” – olvasható a sajtóközleményben. Lent beszúrtunk két képet a kollekcióból, a Beckhammel készült videót pedig ide kattintva találja meg. Kíváncsian várjuk, hogy az idén öt-, illetve tízéves Harper és Cruz Beckham milyen kampányban bukkan majd fel.

David Beckham 2015-ben is folytatja a közös munkát a H&M-mel
David Beckham 2015-ben is folytatja a közös munkát a H&M-melh&m

Önnek ki a kedvenc Beckhame?

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek