Úgy tűnik egy-két ikon szó szerint halhatatlan: nemrég derült ki ugyanis, hogy a Max Factor Marilyn Monroe-t választotta „glamour” nagykövetévé: az 1962-ben elhunyt énekesnő és Golden Globe-díjas színésznő a márka 2015-ös kampányaiban néz majd vissza ránk. Monroe az 1940-es években volt a Max Factor termékek megszállottja, a hirdetések pedig azt mutatják majd be, hogyan faragtak a kozmetikumok az átlagos lánynak mondható Norma Jeane Mortensonból szexszimbólumot.
A Max Factor sajtóközleményben érvelt a döntésük mellett. „Marilyn az érzékien dús ajkak, a bársonyos bőr és a drámai tusvonalak segítségével alkotta meg a 40-es évek leghíresebb trendjét, ami annyira hatásos volt, hogy az óta is dominál a szépség- és a divatiparban. Ez az a kinézet, ami egyet jelent a glamourral” – mondta Pat McGrath, a márka kreatívdizájn-igazgatója. Kíváncsian várjuk a kampányképeket, amint tudunk tovább információkkal szolgálni, jelentkezünk! Tudta egyébként, hogy Monroe hozta divatba az arcplasztikát?