OFFLINE

53 éve halott, most a Max Factor arca lett

2015. január 8., csütörtök 11:46

Úgy tűnik egy-két ikon szó szerint halhatatlan: nemrég derült ki ugyanis, hogy a Max Factor Marilyn Monroe-t választotta „glamour” nagykövetévé: az 1962-ben elhunyt énekesnő és Golden Globe-díjas színésznő a márka 2015-ös kampányaiban néz majd vissza ránk. Monroe az 1940-es években volt a Max Factor termékek megszállottja, a hirdetések pedig azt mutatják majd be, hogyan faragtak a kozmetikumok az átlagos lánynak mondható Norma Jeane Mortensonból szexszimbólumot.

186168651
Fotó: Mondadori / Europress / Getty

A Max Factor sajtóközleményben érvelt a döntésük mellett. „Marilyn az érzékien dús ajkak, a bársonyos bőr és a drámai tusvonalak segítségével alkotta meg a 40-es évek leghíresebb trendjét, ami annyira hatásos volt, hogy az óta is dominál a szépség- és a divatiparban. Ez az a kinézet, ami egyet jelent a glamourral” – mondta Pat McGrath, a márka kreatívdizájn-igazgatója. Kíváncsian várjuk a kampányképeket, amint tudunk tovább információkkal szolgálni, jelentkezünk! Tudta egyébként, hogy Monroe hozta divatba az arcplasztikát?

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta