OFFLINE

Tiniprostikkal hirdet az olasz Miu Miu

2015. január 7., szerda 17:22

Mia Goth a Miu Miu arcaként
Mia Goth a Miu Miu arcaként
Fotó: miu_miu

A divatházak figyelemfelkeltő és provokatív hirdetéseit elnézve erős tavaszi-nyári szezon elé nézünk. Míg a francia Balmain keresve sem találhatott volna irritálóbb reklámarcokat a Kim Kardashian-Kanye West párosnál, addig az olasz Dolce & Gabbana imádnivaló nagymamákkal kíván túladni milliókat érő luxuscuccain. Nem mindennapi hirdetéssel állt be a versenybe a Miu Miu, melynek kreatívosa valami miatt jó ötletnek tartotta, hogy Hollywood feltörekvő színésznői gyerekprostiként tűnjenek fel Steven Meisel kampányképein.

Miuccia Prada divatházától egyébként sem áll távol a fiatal hollywoodi tehetségek bemutatása, amivel nem is lenne semmi baj, ha nem ilyen módon jelenítette volna meg a szex és erotikus jelenetekre előszeretettel rábólintó modelljeit. Mia Goth erotikus jelenére például valószínűleg még sokáig fogunk emlékezni Lars von Trier Nimfomániás című filmjéből, ahogy a brit tehetség, az 1989-ben született Imogen Poots is felhívta már bájaira a figyelmet az elmúlt években.

A kamaszprostiként debütáló Marine Vachtot is alkalmasnak találta a Miu Miu
A kamaszprostiként debütáló Marine Vachtot is alkalmasnak találta a Miu Miu
Fotó: miu_miu

De nem volt szégyenlős a kamerák előtt  Marine Vachts sem, aki Francois Ozon Fiatal és gyönyörű című filmjében egy tizenéves prostituáltat alakított 2013-ban. Méghozzá annyira hitelesen, hogy tavaly neki ítélték a legígéretesebb fiatal színésznőnek járó César-díjat is – írja a dazeddigital.com. A fiatal modell egyébként reklámozott Saint Laurent parfümöt és Chloé kollekciót is az elmúlt években.

Imogen Poots az egyik legígéretesebb név Hollywoodban.
Imogen Poots az egyik legígéretesebb név Hollywoodban.
Fotó: miu_miu

Tehát a Miu Miu ezzel a három bevállalós színésznővel készítette el drámai feszültséget keltő, filmszerű jeleneteket ábrázoló kampányát, melynek mindhárom, egymástól független, mégis összeérő története egy sötét és komor szobában játszódik, ahol központi szerepet kap a modellek drámai külseje, megbánó vagy éppen kacér tekintete, a bevetetlen ágy és a kopottas bútorok. Ön mit gondol az olasz divatház kissé szexista hirdetéséről? Szavazzon!

Szerintem...

  • 286
    Felháborító, be kellene tiltani!
  • 258
    Kicsit szexista, de még belefér.
  • 490
    Ez csak egy reklám.
  • 326
    Kit érdekel?
 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta