Tiniprostikkal hirdet az olasz Miu Miu

Zanza!

Mia Goth a Miu Miu arcaként
Mia Goth a Miu Miu arcakéntFotó: miu_miu

A divatházak figyelemfelkeltő és provokatív hirdetéseit elnézve erős tavaszi-nyári szezon elé nézünk. Míg a francia Balmain keresve sem találhatott volna irritálóbb reklámarcokat a Kim Kardashian-Kanye West párosnál, addig az olasz Dolce & Gabbana imádnivaló nagymamákkal kíván túladni milliókat érő luxuscuccain. Nem mindennapi hirdetéssel állt be a versenybe a Miu Miu, melynek kreatívosa valami miatt jó ötletnek tartotta, hogy Hollywood feltörekvő színésznői gyerekprostiként tűnjenek fel Steven Meisel kampányképein.

Miuccia Prada divatházától egyébként sem áll távol a fiatal hollywoodi tehetségek bemutatása, amivel nem is lenne semmi baj, ha nem ilyen módon jelenítette volna meg a szex és erotikus jelenetekre előszeretettel rábólintó modelljeit. Mia Goth erotikus jelenére például valószínűleg még sokáig fogunk emlékezni Lars von Trier Nimfomániás című filmjéből, ahogy a brit tehetség, az 1989-ben született Imogen Poots is felhívta már bájaira a figyelmet az elmúlt években.

A kamaszprostiként debütáló Marine Vachtot is alkalmasnak találta a Miu Miu
A kamaszprostiként debütáló Marine Vachtot is alkalmasnak találta a Miu MiuFotó: miu_miu

De nem volt szégyenlős a kamerák előtt  Marine Vachts sem, aki Francois Ozon Fiatal és gyönyörű című filmjében egy tizenéves prostituáltat alakított 2013-ban. Méghozzá annyira hitelesen, hogy tavaly neki ítélték a legígéretesebb fiatal színésznőnek járó César-díjat is – írja a dazeddigital.com. A fiatal modell egyébként reklámozott Saint Laurent parfümöt és Chloé kollekciót is az elmúlt években.

Imogen Poots az egyik legígéretesebb név Hollywoodban.
Imogen Poots az egyik legígéretesebb név Hollywoodban.Fotó: miu_miu

Tehát a Miu Miu ezzel a három bevállalós színésznővel készítette el drámai feszültséget keltő, filmszerű jeleneteket ábrázoló kampányát, melynek mindhárom, egymástól független, mégis összeérő története egy sötét és komor szobában játszódik, ahol központi szerepet kap a modellek drámai külseje, megbánó vagy éppen kacér tekintete, a bevetetlen ágy és a kopottas bútorok. Ön mit gondol az olasz divatház kissé szexista hirdetéséről? Szavazzon!

Szerintem...

  • Ez csak egy reklám. 490
  • Kit érdekel? 326
  • Felháborító, be kellene tiltani! 286
  • Kicsit szexista, de még belefér. 258
 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra