A Pikkpack-márka története még a Kickstarteren kezdődött néhány hónappal ezelőtt, Gulyás Sára tervező ugyanis itt mérte fel a piacigényt egyedülálló kezdeményezésére és próbálta összegyűjteni a brand beindításához szükséges kezdőtőkét. A projekt végül olyan jól sikerült, hogy simán összejött a kezdetekhez szükséges közel 3,5 millió forint, azóta pedig valóban beindult a gyártása is a különleges cipőknek. A tervező ugyanis minimális anyagfelhasználással és a vásárló maximális bevonásával készíti és szabja kifejezetten a vásárlóra DIY cipőit, amire most a Matthew McConaughey arcával reklámozott GQ magazin is felfigyelt.
A tulajdonképpen start-up projektként működő Pikkpack márka képes volt arra, amire sokan nem is gondolnak már cipőfronton: újítani. Náluk ugyanis nem kész cipőt vásárolhat egy valag pénzért, hanem egy, a nevéből is adódóan pakkot, ami magában foglal egy pár Pikkpack cipőt és két pár cipőfűzőt, amivel a vásárló saját maga rakja össze a 100%-osan természetes anyagokból készült lábbelit. Még jó, hogy a márka uniszex cipőkben utazik, így a GQ férfimagazin angol változata is betehette karácsonyi kívánságlistájába ezt a nem csak dizájnjában különleges, 110 dolláros (közel 26 ezer forintos) cipőt.
Közben a márka webshopja is megnyílt, így ha még mindig nem tudja elképzelni, hogyan is működik pontosan ez a csináld magad cipő, vagy csak úgy nézelődne kicsit, nézze meg a különféle testre szabható modelleket a márka hivatalos oldalán.