"Elmész a picsába!" táska: menő vagy ciki?

Zanza!

Julie Macklowe befektető egy "New York-iak a gyerekekért" című rendezvényen villantott Fuck off, azaz Húzz a picsába feliratú kistáskát: a csinos pink estélyi mellé beválasztott fekete akriltáska egy igazi dizájnerdarab. Efféle Edie Parker márkájú clutch-unk nekünk is lehet, ha van rá 1795 dollárunk, azaz 442 ezer forintunk: ezért az összegért mi mondhatjuk meg, melyik 9 betű szerepeljen a táskán, annak milyen színe legyen és milyen betűtípussal kívánjuk nevünket, vagy üzenetünket a fényes anyagon látni. A tervezőfelületet itt találja, elég jó játék – a fizetés persze már nem az.

Parkernél nem csak személyre szabott kiegészítők kaphatók, például vehetünk Karma feliratú, vagy a hét napjait felsoroló akril-clutch-ot is: ha tippelnünk kéne, azt mondanánk, Macklowe csináltatta a káromkodós darabot, mert a kollekcióban nem fedeztük fel ezt a példányt. Szóval az üzletasszony volt annyira laza, hogy kifizessen 442 ezer forintot azért, hogy mindenkit a francba küldjön: szerintünk ez menő, de legalábbis borzasztó pofátlan húzás, mint az is, amikor Nagymenő (Baller) feliratú Edie Parker clutch-csal gálázott.

Mi elég jót röhögtünk Macklowe húzásán, és ön? Már tervezgeti is saját, Punetti, Csöcs vagy Anyád feliratú dizájnertáskáját, vagy közönségesnek és visszataszítónak tartja az egészet?

Ami pedig az Edie Parker márkát illeti: az első kollekciót 2010-ben dobták piacra, a táskákat az 50-es 60-as évek showgirl-jeinek stílusa inspirálja. A doboztáskák divatba jötte elég jót tett a márkának, melynek darabjai egyre több híres és gazdag nőn köszönnek vissza. Minden táska kézzel készül Amerikában, a tervező Brett Heyman, aki a táskás biznisz előtt a Gucci PR-osa volt, de dolgozott az Elle-nek, Giorgio Armaninak és a Dolce & Gabbanának is,úgyhogy jó kapcsolatokkal indult a divatvilágban. Mindig rajongott a vintage doboztáskákért, évekig kutatta a készítési technikákat, jellemző díszítéseket, színeket, fazonokat. Amikor már nem talált saját gyűjteményébe illő darabokat a vintage boltokban, akkor kezdte el igazán egy saját márka létrehozása foglalkoztatni.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Menő! (1178) (1367) Ciki!
Blogmustra