OFFLINE

Instagramozók, akiket a stílusok miatt érdemes követni

2014. július 29., kedd 12:49

Valószínűleg az Instagramra átköltözött bloggerszférának tudható be, hogy egyre több #ootd (Outfit of the Day – Napiszerelés) és hasonló hashtaggel ellátott kép lát napvilágot az oldalon. A refinery29.com szerkesztői szerint egyes bloggerek szinte már olyan, ha nem nagyobb népszerűségnek örvendenek az Instagramon, mint néhány híresség. Ezen felbuzdulva össze is gyűjtötték kedvenc Instagram-sztárjaikat, akiket érdemes követni, ha napi szinten érdeklik a trendelőrejelzések, az aktuális gasztronómiai újdonságok, a vonzó háttér előtt való önmutogatás vagy egyszerűen csak inspirációt szeretne gyűjteni a hétköznapokra. Íme az internet jól öltözött sztárjai!

@yanyanchan

A Sydneyben élő blogger, Yan Yan Chan 15 évesen indította el Parfasseux néven futó oldalát, ami a divat mellett gasztronómiával és utazással is foglalkozik. A blog neve egy angol és egy francia szó összetalálkozásából született meg, magyarul lassú vagy lusta divatot jelent. A még mindig csak 18 éves blogger állítása szerint stílusával a könnyed eleganciát és a művészi lazaságot képviseli.

@alyssainthecity

A több mint 4500 követővel rendelkező Alyssa Coscarelli azt írja magáról Instagram oldalán, hogy sosem unatkozik, mindig éhes, szereti a divatot és nincs blogja. Valószínűleg ez a frappáns, emberközeli bemutatkozás is nagyban hozzájárul sikeréhez, de azt gyanítjuk, hogy inkább szuperaranyos házinyula miatt térnek vissza követői napiszinten az oldalára. Coscarelli a többiekhez hasonlóan előszerettel fotóz naplementét és szépen elrendezett ételeket is.

@troprouge

A New Yorkban élő modell és divatblogger, Christina Caradona valójában egy két lábon járó Free People katalógus. A Trop Rouge néven futó blogjával lényegében nem lehet betelni, elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretik a mókás nyomatokat, a városi életről lőtt, beállított képeket és a divatos kajákat.

@chiaraferragni

A több mint kétmillió követővel büszkélkedő olasz származású bloggernek, Chiara Ferragninak bizony már zsíros összegeket fizetnek a divatházak azért, hogy megjelenjen egy-egy fontosabb eseményen. A Blonde Salad szerzője nem lóg ki a trendi Instagramozók sorából, oldala tele van utazásról, magamutogatásról és sportolásról szóló hangulatos fényképekkel.

@weworewhat

A több mint 500.000 követőt számoló Danielle Bernstein a többiekhez hasonlóan saját magáról lő fotókat, miközben a legújabb és a legdivatosabb szereléseiben a sétál legmenőbb helyeken. A reklámképeknek is beillő fotók mellett természetesen ő is beavatja privát szférájába követőit, aminek köszönhetően nem kellett hozzá fél perc, hogy megtudjuk, hogy milyen Bernstein hálószobája vagy hogy hol nyaralt a legutóbb.

@ericalave

A Brooklynban élő Erica Lavelanet főállású stylistként dolgozik, részmunkaidőben pedig aktívan posztol magáról az Instagramra, aminek köszönhetően már 12400-an kíváncsiak stílustippjeire. A blogger sikerének egyik titka, hogy megfizethető és trendi darabokat mutat be oldalán többek között a Topshop, az Urban Outfitters, az Express vagy a Mango szezonális kollekcióiból.

@nicolettemason

A Marie Claire oldalán blogot vezető Nicolette Mason szépen halad előre a divatszakma ranglétráján. A Brooklynban élő blogger például az elmúlt hónapban dobott piacra a ModCloth-szal egy közös kapszulakollekciót. A plus-size mérettel rendelkező Mason meg van elégedve idomaival, Instagramjára is előszeretettel posztol képeket színes cukorkákról és étvágygerjesztő habos süteményekről, de a képeket elnézve minden bizonnyal rajong a virágokért és Beyoncé zenéjéért is.

@whitneybearr

A kissé fiús stílusú 21 éves Whitney Cox nemrég lett a Reformation nevű márka Junior stylistja. A kaliforniai blogger jól láthatóan szereti a kilencvenes éveket idéző nosztalgikus szereléseket, a miniruhákat, a kutyákat, az édességet, de az ő Instagram oldaláról sem hiányozhat a már-már kötelezőnek számító Birkenstock féle papucsban való pózolás.

@vashtie

A több mint 160.000 követővel rendelkező Vashtie-t sikeres videóklip rendezőként tartják számon Amerikában, aki többek között már a Nike-nak, a Googlenak valamint a Targetnek is megmutathatta, hogy szerinte mi a menő. Vashtie munkája mellett karrierjét a pólótervezésben látja, ezért lelkesen tervezi szezonról-szezonra saját pólómárkájának, a Violette-nek a kollekcióit is. A blogger a legtöbb képet munkája során posztolja magáról az oldalra.

@ruthgruca

A Dél-Karolinából New Yorkba költözött stylist az egyik legfelkapottabb szakmájában, annak ellenére, hogy jobban kedveli a lazább és sportosabb összeállításokat, mint a tűsarkút és a csajosabb szetteket. Az AreKelly néven futó márka tervezőjének Instagramjáról hamar egyértelművé válik, hogy a stylist egyik legnagyobb hobbija az utazás és a szelfizgetés.

@sophia_amoruso

Egyik kedvencünk az Instagramon a Nasty Gal alapítójának és tulajdonosának, Sophia Amorusónak a blogja, akit több mint 140.000-en követnek az oldalon. Amoruso nem feltétlenül követi a Instagram íratlan etikettjét, jól láthatóan bármit kiposztol, ami számára fontos vagy érdekes. A Los Angelesben élő fiatal üzletasszony blogjából kiderül, hogy a divat mellett szeret utazni, szórakozni és kedveli az állatokat is.

@jxxsy

A belga származású Natalie Joos jelenleg New Yorkban írja Tales of Endearment című blogját, melyen az Instagramhoz hasonlóan egyik szenvedélyét, a vintage stílust és példaképeit mutatja be követőinek. Az egyébként divattanácsadóként dolgozó Joos vicces történetei miatt is szerethető, ugyanis 2010 óta működő oldalán hétről-hétre lehet követni szórakoztató történeteit arról, hogy milyen nehéz is társat találni New Yorkban.

@rumineely

A több mint 500.000 követővel büszkélkedő Rumi Neely, a FashionToast bloggere, aki valami miatt éppen népszerűtlensége miatt olyan felkapott az Instagramon. Amerikában valóban menő utálkozni Neelyn, mindenesetre mi nem látunk különbséget az ő oldala és más hasonló blogger Instagramprofilja között, mivel ugyanazokat a trendi ételeket eszi és ugyanolyan játszóspapucsban és kertésznadrágban pózolgat az óceánparton mint kolleganői.

@oksanaon

Az első ránézésre képregényfigurának tűnő Oksana On az SNC magazin valamint az orosz Glamour divatszerkesztője és stylistja. A karakteres bloggert 60.000-en követik az Instagramon, akik valószínűleg kedvelik a divatszakember kulisszák mögül készített érdekes képeit, melyek által egy kicsit a szakmába, és egy kicsit a Oksana On izgalmasnak tűnő életébe is beleláthatnak a követők.

@alealimay

A mindössze húsz éves Aleali May jelenleg stylistként dolgozik, de megfordult már eladóként a Louis Vuittonál és a chicagói RSVP Galériában is. A nemrég Los Angelesbe költözött blogger jól láthatóan azért olyan népszerű az oldalon, mert könnyedén keveri az olyan nagy divatházak darabjait, mint az Hermés az olyan megfizethetőbb utcai márkákkal, mint a Nike vagy az Adidas. A stylist figyelemfelkeltő képeire jelenleg 28.000-en kíváncsiak az Instagramon.

@nausheenshah

Ugye nem gondolta komolyan, hogy Olivia Palermo saját maga szerkeszti az OliviaPalermo.com-ot? Mert természetesen van aki megcsinálja helyette ezt az őrült nehéz feladatot, aki nem más, mint Nausheen Shah, aki egyébként még a MarieClaire.com-nak és a New York Postnak is dolgozik. Amennyiben szeret olyan képeket nézni az Instagramon, melyen csinos nők és sármos pasik egzotikus helyeken pihennek, akkor feltétlenül követnie kell a blogger oldalát.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta