Instagramozók, akiket a stílusok miatt érdemes követni

Zanza!

Valószínűleg az Instagramra átköltözött bloggerszférának tudható be, hogy egyre több #ootd (Outfit of the Day – Napiszerelés) és hasonló hashtaggel ellátott kép lát napvilágot az oldalon. A refinery29.com szerkesztői szerint egyes bloggerek szinte már olyan, ha nem nagyobb népszerűségnek örvendenek az Instagramon, mint néhány híresség. Ezen felbuzdulva össze is gyűjtötték kedvenc Instagram-sztárjaikat, akiket érdemes követni, ha napi szinten érdeklik a trendelőrejelzések, az aktuális gasztronómiai újdonságok, a vonzó háttér előtt való önmutogatás vagy egyszerűen csak inspirációt szeretne gyűjteni a hétköznapokra. Íme az internet jól öltözött sztárjai!

@yanyanchan

A Sydneyben élő blogger, Yan Yan Chan 15 évesen indította el Parfasseux néven futó oldalát, ami a divat mellett gasztronómiával és utazással is foglalkozik. A blog neve egy angol és egy francia szó összetalálkozásából született meg, magyarul lassú vagy lusta divatot jelent. A még mindig csak 18 éves blogger állítása szerint stílusával a könnyed eleganciát és a művészi lazaságot képviseli.

@alyssainthecity

A több mint 4500 követővel rendelkező Alyssa Coscarelli azt írja magáról Instagram oldalán, hogy sosem unatkozik, mindig éhes, szereti a divatot és nincs blogja. Valószínűleg ez a frappáns, emberközeli bemutatkozás is nagyban hozzájárul sikeréhez, de azt gyanítjuk, hogy inkább szuperaranyos házinyula miatt térnek vissza követői napiszinten az oldalára. Coscarelli a többiekhez hasonlóan előszerettel fotóz naplementét és szépen elrendezett ételeket is.

@troprouge

A New Yorkban élő modell és divatblogger, Christina Caradona valójában egy két lábon járó Free People katalógus. A Trop Rouge néven futó blogjával lényegében nem lehet betelni, elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretik a mókás nyomatokat, a városi életről lőtt, beállított képeket és a divatos kajákat.

@chiaraferragni

A több mint kétmillió követővel büszkélkedő olasz származású bloggernek, Chiara Ferragninak bizony már zsíros összegeket fizetnek a divatházak azért, hogy megjelenjen egy-egy fontosabb eseményen. A Blonde Salad szerzője nem lóg ki a trendi Instagramozók sorából, oldala tele van utazásról, magamutogatásról és sportolásról szóló hangulatos fényképekkel.

@weworewhat

A több mint 500.000 követőt számoló Danielle Bernstein a többiekhez hasonlóan saját magáról lő fotókat, miközben a legújabb és a legdivatosabb szereléseiben a sétál legmenőbb helyeken. A reklámképeknek is beillő fotók mellett természetesen ő is beavatja privát szférájába követőit, aminek köszönhetően nem kellett hozzá fél perc, hogy megtudjuk, hogy milyen Bernstein hálószobája vagy hogy hol nyaralt a legutóbb.

@ericalave

A Brooklynban élő Erica Lavelanet főállású stylistként dolgozik, részmunkaidőben pedig aktívan posztol magáról az Instagramra, aminek köszönhetően már 12400-an kíváncsiak stílustippjeire. A blogger sikerének egyik titka, hogy megfizethető és trendi darabokat mutat be oldalán többek között a Topshop, az Urban Outfitters, az Express vagy a Mango szezonális kollekcióiból.

@nicolettemason

A Marie Claire oldalán blogot vezető Nicolette Mason szépen halad előre a divatszakma ranglétráján. A Brooklynban élő blogger például az elmúlt hónapban dobott piacra a ModCloth-szal egy közös kapszulakollekciót. A plus-size mérettel rendelkező Mason meg van elégedve idomaival, Instagramjára is előszeretettel posztol képeket színes cukorkákról és étvágygerjesztő habos süteményekről, de a képeket elnézve minden bizonnyal rajong a virágokért és Beyoncé zenéjéért is.

@whitneybearr

A kissé fiús stílusú 21 éves Whitney Cox nemrég lett a Reformation nevű márka Junior stylistja. A kaliforniai blogger jól láthatóan szereti a kilencvenes éveket idéző nosztalgikus szereléseket, a miniruhákat, a kutyákat, az édességet, de az ő Instagram oldaláról sem hiányozhat a már-már kötelezőnek számító Birkenstock féle papucsban való pózolás.

@vashtie

A több mint 160.000 követővel rendelkező Vashtie-t sikeres videóklip rendezőként tartják számon Amerikában, aki többek között már a Nike-nak, a Googlenak valamint a Targetnek is megmutathatta, hogy szerinte mi a menő. Vashtie munkája mellett karrierjét a pólótervezésben látja, ezért lelkesen tervezi szezonról-szezonra saját pólómárkájának, a Violette-nek a kollekcióit is. A blogger a legtöbb képet munkája során posztolja magáról az oldalra.

@ruthgruca

A Dél-Karolinából New Yorkba költözött stylist az egyik legfelkapottabb szakmájában, annak ellenére, hogy jobban kedveli a lazább és sportosabb összeállításokat, mint a tűsarkút és a csajosabb szetteket. Az AreKelly néven futó márka tervezőjének Instagramjáról hamar egyértelművé válik, hogy a stylist egyik legnagyobb hobbija az utazás és a szelfizgetés.

@sophia_amoruso

Egyik kedvencünk az Instagramon a Nasty Gal alapítójának és tulajdonosának, Sophia Amorusónak a blogja, akit több mint 140.000-en követnek az oldalon. Amoruso nem feltétlenül követi a Instagram íratlan etikettjét, jól láthatóan bármit kiposztol, ami számára fontos vagy érdekes. A Los Angelesben élő fiatal üzletasszony blogjából kiderül, hogy a divat mellett szeret utazni, szórakozni és kedveli az állatokat is.

@jxxsy

A belga származású Natalie Joos jelenleg New Yorkban írja Tales of Endearment című blogját, melyen az Instagramhoz hasonlóan egyik szenvedélyét, a vintage stílust és példaképeit mutatja be követőinek. Az egyébként divattanácsadóként dolgozó Joos vicces történetei miatt is szerethető, ugyanis 2010 óta működő oldalán hétről-hétre lehet követni szórakoztató történeteit arról, hogy milyen nehéz is társat találni New Yorkban.

@rumineely

A több mint 500.000 követővel büszkélkedő Rumi Neely, a FashionToast bloggere, aki valami miatt éppen népszerűtlensége miatt olyan felkapott az Instagramon. Amerikában valóban menő utálkozni Neelyn, mindenesetre mi nem látunk különbséget az ő oldala és más hasonló blogger Instagramprofilja között, mivel ugyanazokat a trendi ételeket eszi és ugyanolyan játszóspapucsban és kertésznadrágban pózolgat az óceánparton mint kolleganői.

@oksanaon

Az első ránézésre képregényfigurának tűnő Oksana On az SNC magazin valamint az orosz Glamour divatszerkesztője és stylistja. A karakteres bloggert 60.000-en követik az Instagramon, akik valószínűleg kedvelik a divatszakember kulisszák mögül készített érdekes képeit, melyek által egy kicsit a szakmába, és egy kicsit a Oksana On izgalmasnak tűnő életébe is beleláthatnak a követők.

@alealimay

A mindössze húsz éves Aleali May jelenleg stylistként dolgozik, de megfordult már eladóként a Louis Vuittonál és a chicagói RSVP Galériában is. A nemrég Los Angelesbe költözött blogger jól láthatóan azért olyan népszerű az oldalon, mert könnyedén keveri az olyan nagy divatházak darabjait, mint az Hermés az olyan megfizethetőbb utcai márkákkal, mint a Nike vagy az Adidas. A stylist figyelemfelkeltő képeire jelenleg 28.000-en kíváncsiak az Instagramon.

@nausheenshah

Ugye nem gondolta komolyan, hogy Olivia Palermo saját maga szerkeszti az OliviaPalermo.com-ot? Mert természetesen van aki megcsinálja helyette ezt az őrült nehéz feladatot, aki nem más, mint Nausheen Shah, aki egyébként még a MarieClaire.com-nak és a New York Postnak is dolgozik. Amennyiben szeret olyan képeket nézni az Instagramon, melyen csinos nők és sármos pasik egzotikus helyeken pihennek, akkor feltétlenül követnie kell a blogger oldalát.

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Blogmustra