OFFLINE

Divat a Zarát koppintani

2014. július 22., kedd 07:34

Vicces egybeesésre lett figyelmes a refinery.29.com szerkesztősége az online butikok kínálatának feltérképezése közben. A Zara oldalát valószínűleg gyakran felkereső szerkesztő ugyanis hozzánk hasonlóan jól ismeri az Inditex csoporthoz tartozó márka smink nélküli modelljeit, akik általában céltudatos léptekkel átlósan haladnak a stúdió egyik végéből a másikba a katalógusképeken.

A márka lookbookjaiban felbukkanó modellek a legtöbb esetben egyenes hajúak, ritkán mosolyognak és mindig egy fehér vagy világosszürke háttér előtt vannak lefényképezve. Sőt, időnként úgy tűnik, hogy saját gondolataikkal vannak elfoglalva, vagy értetlenül bámulnak a terem egyik távoli sarkába, miközben a hajuk az arcukba lóg. Persze ez a koncepció nem feltétlenül a fast-fashion márka sajátja, hiszen évek óta ilyen stílusban készíti reklámanyagait a Chloé és a Saint Laurent is, de előszeretettel küldenek kifutóra is hasonló modelleket a divatheteken.

Kivételesen nem a Zara koppintásra való erős hajlama az érdekessége az ügynek, hanem az, hogy az elmúlt néhány hónapban a többi kedvenc online boltunk is ráállt erre a fotózási stílusra és úgymond „zarásították” lookbookjaikat. A Zara nyomdokaiba lépett többek között az eddig flörtölős stílusban nyomuló Forever 21, mely legújabb katalógusát minimalista stílusban készítette el, de a Mango unalmasnak mondható reklámfotóit is felváltották a szemkontaktus látszatát is kerülő modellek fotói. Ahogy a J.Crew vagy a Nasty Gal kampányaiban is unott tekintetű, csak fél arccal a kamerába néző modellek kaptak helyet a szezonban.

És amikor már a legtöbb megfizethető márka beállt az efféle hirdetéseket készítő Zara mögé a sorba, a spanyol cég egy döbbenetes csavarral kamerába néző, mosolygó modelleket kapott lencsevégre legutóbbi katalógusában. Nézze meg a galériában, hogy hogyan jár mindig egy lépéssel a többiek előtt a Zara, és hogyan igyekeznek leutánozni a bevált trükköt mások!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta