Tömegek kíváncsiak a NUDE by NUBU-ra

A tőlük megszokottnál alacsonyabb árkategóriás vonallal bővült a minimalista ruháiról ismert NUBU kínálata. A magyar márka kifejezetten a fiatalokat célozta meg jelenlegi kezdeményezésével, akik egyébként is kedvelik a NUBU letisztult, kortárs darabjait, csak a magas árak miatt nem engedhetik meg maguknak, hogy egész ruhatárukat a márkánál szerezzék be.

A NUBU háza táján több változás történt a közelmúltban: elsőként nyitottak üzletet magyar tervezőként az Andrássy úton, júniusban pedig kivált a tervező-trió korábbi oszlopos tagja, Hajdu Anett. Az új almárka, a NUDE by NUBU pedig hatalmas siker – ezt bizonyítja a boltot kifosztó, őrült vásárlótömeg, akiktől alig lehetett odaférni a kipakolt ruhákhoz.

„Az új almárkánk semmiképpen sem váltás, sok fazon ugyanaz marad, mint az eredeti márkában, csak egyszerűbb eldolgozással és anyagokkal megvalósítva. Igyekeztünk alkalmi helyett inkább hordhatóbb, hétköznapi anyagokból dolgozni. Gyakorlatilag lecsupaszítottuk a NUBU-t, innen jött a NUDE by NUBU elnevezés is” – részletezte a Díványnak Garam Judit tervező. A tervezők főként azokat a pesti fiatalokat szerették volna megcélozni a hazai dizájner ruhákkal, akiknek fontos, hogy öltözködésükkel kifejezhessék egyéniségüket, ugyanakkor előnyben részesítik az egyszerű darabokat.

A NUBU almárkája az aktuális kollekció designjait, illetve a korábbi kollekciók legnépszerűbb darabjait gondolja újra, egyszerű szabásvonalakkal, egyszerű, jó minőségű anyagokból, a hordhatóságot tartva szem előtt. A NUDE by NUBU az aktualitás felé veszi az irányt, így a tervezőknek lehetőséget ad egyedi ötleteik megvalósítására. Ilyen például az a printelt póló vonal is, ami alapvetően nem illene a hagyományos NUBU profiljába, de abszolút passzol a fiatalos NUDE by NUBU-hoz.

A márka szerint az alacsonyabb árkategóriás vonal is elhozza a "NUBU életérzést", ráadásul elképesztő árakon lehet hozzájutni a főmárkához hasonlóan minimalista darabokhoz: maxiszoknyát 11900-ért, egyszerű pamutszoknyát és fekete sortot 5800-ért, zakót 18 ezerért, különleges szabásvonalú ruhát pedig már 11 ezerért találni a kínálatban. Az árak férfi-fronton se rosszak: atlétát már 4500-ért, tréningfelsőt 7500-ért, táskát 9800-ért, nadrágot pedig 12 ezerért találni. 

A méreteket illetően S-estől L-ig lehet válogatni, akadtak azonban olyan ruhák is, melyeken nem volt feltüntetve semmi. Ezek valószínűleg one-size darabok lehetnek, melyeket alkattól függetlenül lehet viselni, próbálni viszont mindenképpen érdemes.

Júniusban jött a hír, hogy Hajdu Anett, a csapat harmadik tagja kiszállt a tervező-trióból, így az új almárka megjelenésével még több munka szakad majd a most már csak duóként működő tervezőkre. A NUDE-ot ettől függetlenül még hárman kezdték. “Sok printet Anett készített, mostantól viszont már ezt is ketten visszük tovább. Az biztos, hogy sok munkánk lesz, de erős stáb áll mögöttünk, úgyhogy nem lehet probléma."

A NUBU jelenleg sem tétlenkedik: 2015-ös tavaszi kollekciójukat éppen Párizsban mutatják be. "A jövő tavaszi kollekciónk azért is különleges, mert legfőbb inspirációs forrásunk a fa volt. A legtöbb ruhát és táskát fa rátét díszíti, de japán teás edények és ibrikek festési motívumait is felhasználtuk, amiben nagy hatással volt ránk Gorka Lívia, magyar keramikus munkássága.” Azon, hogy a NUDE-vonalat tervezik-e külföldön is árusítani, egyelőre még nem gondolkoznak a tervezők.

Ha felkeltette érdeklődését a pénztárcabarát kollekció, megtekintheti az almárka saját Tumblr oldalán, ha pedig élőben is megnézné, látogasson el az Astorián található Mono Fashionbe!

 

Hozzászólna? Facebook-oldalunkon megteheti!

Kövessen minket a Facebookon is!

 
Oszd meg másokkal is!
Mustra