Modellek helyett PhD hallgatókkal reklámoz a Betabrand

Zanza!

Hivatásos modellek helyett PhD és doktorandusz hallgatókkal reklámozza legújabb kollekcióját a Betabrand. A kampányhoz hatvan lányt választottak, akik tanulmányaikhoz és foglalkozásukhoz megfelelő szettben álltak a kamera elé. A praktikus, lezser, ugyanakkor elegáns kollekciót szándékosan nem gyakorlott modellekkel fotózták, mivel a márka szerint sokkal hitelesebb, ha eleve azokon reklámozzák a ruhákat, akiknek eredetileg tervezték: okos, sikeres és tanult nőknek.

Mostanában egyre többször happolják el a hivatásos modellek munkáit a hétköznapi, esetenként fogyatékkal élők, akik a kifutón és reklámkampányok során is sokkal szerethetőbb és valódi tartalmakat közölnek, mint a mesterségesen megcsinált, elérhetetlen ideált közvetítő modellek. Kortól és kinézettől függetlenül egyre nagyobb igény és érdeklődés övezi a hasonló projekteket, amit az amerikai Betabrand is meglovagolt.

A márka ugyanis gondolt egy nagyot és az utca emberét, közülük is a legokosabbakat választotta aktuális reklámarcainak. A kampány rengeteg elismerést kapott, hiszen nem igazán volt eddig olyan márka, ahol nem ciki, hanem kifejezetten trendi okosnak és műveltnek lenni. A Betabrand tudósnőit elnézve kedvünk támadt tanulni, még akkor is, ha a kollekció nem nyerte el a tetszésünket. Nézze meg, milyen szerelésben képzeli el a márka a gyógyszerészt, a szociológust vagy a történészt, hátha ön is elleshet néhány trükköt foglalkozásának megfelelően!

Blogmustra