Íme a márka, amelyik nem a tramplit látja a teltkarcsú nőkben

Zanza!

Nem kellett sokat várni arra, hogy egy élelmes ruhamárka végre üzleti hasznot lásson a csinos plus-size kollekciók piacra dobásával. Bár az őszi-téli trendeket bemutató londoni divathéten külön hétvégét szenteltek a plus-size bemutatóknak, a látottak akkor még nem győztek meg minket arról, hogy a divatházakat valóban érdekli, hogy mit viselnek a 12-esnél (40-es) nagyobb mérettel rendelkező nők.

A jeget az 1904 óta a piacon lévő amerikai márka, a Lane Bryant törte meg, mely az 52 éves kubai-amerikai tervezőnővel, Isabel Toledóval együttműködve készített egy megfizethető és hordható gyűjteményt, melyben végre egy teltkarcsúbb nő is sikkesnek és nőiesnek érezheti magát – írja a huffingtonpost.com.

Persze a márka azzal is tisztában volt, hogy ha nem felkapott modellekkel adja el showt, akkor a kutyát sem fogja érdekelni, hogy hogyan sikerült a szezonális kollaborációja Toledóval. Így a média figyelmét olyan, ma már jól ismert és gyakran foglalkoztatott plus-size modellekkel adták el, mint a Ralph Lauren kampányban is helyet kapó Robyn Lawley, Julie Henderson vagy Ashley Graham.

Még le sem csillapodtak a kedélyek a bemutató láttán, a márka máris bejelentette, hogy még idén piacra dobnak egy fehérnemű kollekciót is, melyet a francia divattervezővel, Sophie Theallettel közösen készítenek majd el. Ez szintén profi marketingfogásnak tűnik a Lane Bryanttől, hiszen a tervező ügyfélkörébe olyan hírességek tartoznak, mint a stílusikonként gyakran emlegetett Michelle Obama.

„Számomra nagyon fontos, hogy minden nő lehetőséget kapjon arra, hogy különlegesnek érezhesse magát. Ezt a szabadságot nem befolyásolhatja az, hogy mekkora a méretünk. Úgy érzem, hogy kötelességem biztosítani az ehhez szükséges darabokat!" – mondta Isabel Toledo az együttműködésről, bár a márka megkeresése előtt még nem igen fordult meg a fejében, hogy efféle ruhákban utazzon.

A javarészt bézs, zöld, sárga, fehér illetve fekete darabokat, csipke- és ingruhákat, elegáns kabátokat, bő szoknyákat tartalmazó kollekció 14-es mérettől (42-es) már kapható a márka oldalán, átlagosan 138-178 dollár (31.240 – 40.299 forint) közötti áron. Nézze meg a galériában, hogy néz ki egy jól sikerült plus-size kollekció!

Blogmustra