OFFLINE

Felismerhetetlenre retusálták Nicole Kidmant

2014. április 2., szerda 09:57

Állítólag Nicole Kidman lázad a képen
Állítólag Nicole Kidman lázad a képen
Fotó: Jimmy Choo

Bár nem kifejezetten értünk egyet a cipőóriás döntésével, de a 46 éves színésznőre egymás után immár a harmadik szezonban bízza rá szezonális kampányát a Jimmy Choo. Ahogy várható volt, a cipőmárka idén is egy botrányt keltő kép kiszellőztetésével hívja fel a figyelmet a közelgő őszi-téli kollekciójuk létezésére.

Forgatókönyv szerint az Oscar-díjas színésznő ezúttal sem úszta meg utómunkálatokat, amivel szemmel láthatóan kissé túl is lőtt a célon a lelkes retusőr-csapat, mivel egy húszas évei végén járó mutánst hoztak ki a Willy Vanderperre által lőtt kampányképen pózoló Kidmanből. Sőt, a nadrág nélkül szőke nőről előbb gondolnánk azt, hogy a nagylengyeli szupermodell, Axente Vanessa, mint azt, hogy az egy-két arcvasaláson és Botox-kezelésen átesett Kidman.

A majdnem egy éve a Sandra Choi kreatív vezetése alá tartozó cég koncepciója valószínűleg az, hogy mindig egy teljesen más, az előzőtől eltérő személyiségét mutassa meg Kidmannek, mellyel leginkább az általuk belőtt célközönséget kívánják belőni és bővíteni. A tavalyi reklámban egy Hitchcock-karakternek beillő, szexis, erős és titokzatos nőt kellett alakítania Kidmannek a márka kedvéért, idén a lázadót kívánták kihozni a színésznőből a kreatívosok – írja a fashionista.com.

Szerintem...

  • 233
    Borzalmas ez a kép!
  • 29
    Tök jó ez a kampány.
  • 135
    Jót tett Kidmannek a retus.

Abban sincs semmi meglepő, hogy Kidman a tavalyihoz hasonlóan állítólag mesésen érezte magát a fotózáson: „Jó móka volt, rengeteg nagyszerű rock zenét hallgattam ahhoz, hogy át tudjam adni a Jimmy Choo lázadó szellemiségét” – nyilatkozta a túlbuzgó retusőr munkája miatt nevetségessé vált hirdetésről Kidman.

Nem rajongunk kifejezetten az utómunkálatokért, de meg tudjuk érteni, ha valakin meg kell igazítani ezt-azt. Afelett viszont tényleg kérdőjelként állunk, hogy miért kellett a világ egyik legismertebb arcát a felismerhetetlenségig átrajzolni, majd az ő nevével eladni a kampányt. Ennyi erővel bárkit leszerződhetett volna a Jimmy Choo a cipői népszerűsítésére – sőt, még olcsóbban is megúszhatta volna az egész balhét.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta