OFFLINE

Menő vagy ciki a Tesco inspirálta flitteres szatyor?

2014. február 14., péntek 12:19

Amikor azt hiszi, hogy mindent látott már a divatban, akkor jön az ASHISH márka és a legújabb táskája, aminek a dizájnján kívül csak az ára sokkol jobban. Az ASOS-on is megtalálható tervezőt, Ashish Guptát egyébként már a Brit Divattanács is díjazta, utolsó kollekcióját pedig főleg a keleti és nyugati kultúrák fúziója ihlette. Emellett remekül vegyíti a pop és grunge elemeket, ennek a két stílusnak a találkozásából született legújabb ötlete, ami egy a Tesco hipermarketek szatyrának külsejére hajazó DISCO feliratú, flitterekkel kirakott táska.

 

Nem is gondoltuk volna, hogy egyszer a divatban is helye lesz annak a kis nejlonzacskónak, amiben hetente többször hazacipeljük a boltban vásárolt termékeket és azt sem, hogy mindezért 275 fontot, tehát 96 ezer forintot kell majd fizetnünk. Ha önnek így is tetszik és alig várja, hogy a nagy zöld táska mintájára a tervező kijöjjön egy pakolós táskával, akkor szavazzon a Menőre, amennyiben viszont megelégszik a 15 forintos környezetvédelmi termékdíjjal sújtott kevésbé strapabíró verzióval, akkor pedig nyomjon egyet a Cikire!

2165 szavazat 2064 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

JEGYZETLAP Posztnyár szindróma

Ha csak sóhajtozunk, és utáljuk, hogy vége, egyre nyomorultabbul érezzük magunkat. Négy lépés, hogy a szeptembert is élvezni tudd!

STÍLER Netes szépségdilik: ezeknek ne dőlj be

Ha nem akarsz úgy kinézni, mint egy cirkuszból szabadult bohóc, ne a csodatévő appok képeinek higgy, hanem a tükörnek. Az ugyanis nem halványítja el a bőrhibákkal együtt a sminkedet is.

HOMÁR Fifikás, de bebukott parkolóteszt budán

Jó napot, miért büntetnek meg, ha még a fizetőövezet kezdetét jelző tábla előtt parkolok, a nem fizető zónában? Csak. Parkolócég, 12. kerületi módra.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta