Csínján kell bánni a mintákkal az ősszel

Zanza!

A 2014-es őszi-téli kollekciókat bemutató divathét New York-i állomásának utolsó előtti napján vonultatta fel gyűjteményét többek között Michael Kors, az aerobik gyakorlatokat és cigánykereket minden évben elsütő Betsey Johnson, a Jason Wu-t leszerződtető Hugo Boss, illetve a Proenza Schouler is. 

Az alig több, mint tíz éves múlttal rendelkező Proenza Schouler tervezői, Jack McCollough és Lazaro Hernandez a rangos Parsons School of Design-ban botlottak egymásba, majd nem sokkal később megalapították divatházukat és piacra dobták első kollekciójukat, amelyet akkor teljes egészében felvásárolt New York egyik legfelkapottabb luxusáruháza, a Barneys. 

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

A számos díjjal kitüntetett tervezőpáros idén is egy meglehetősen energikus kollekcióval rukkolt elő, amelynek meghatározó alapdarabjai a túlméretezett, mesterien szabott, férfias kabátok, strukturált váll megoldást kapott pulóverek, szuperhősnő-szerű kivágott nyárias ruhák illetve az állatmintás nadrágok és felsők voltak. – írja a Vogue.com szerkesztője, aki azért finoman utalt Thierry Mugler gyűjteményére is a divatház új darabjaival kapcsolatban.

A divatház javarészt szürke, királykék, bordó, zöld és fekete árnyalatokban határozta meg 2014 őszét, de a jelek szerint nem megy ki a divatból a jó pár szezon óta talonban tartott bőr, valamint annak más anyagokkal, nyomatokkal való kombinálása sem. Az elegáns és a hétköznapokba könnyen beépíthető kollekcióból szerettük az egymástól eltérő egyedi minták párosítását, a téli kabátokat, valamit a táska tervezésben mindig is erős divatház 2014-re készített borítéktáskáit is.

A Proenza Schouler ruháit és kiegészítőit mindig is szerették lekoppintani olyan fast fashion márkák, mint például Zara, ahol várhatóan pár hónapon belül már találunk hasonló szetteket a polcokon. Ilyen erős és vibráló mintákat azért óvatosan csak párosítsunk, mert könnyen az ellenkező hatást érthetjük el, mint amit eredetileg elképzeltünk. Nézze meg a galériában, hogy miben gondolkodott New York egyik legígéretesebb márkája!

Blogmustra