OFFLINE

Menő lesz strébernek és nindzsának öltözni az ősszel

2014. február 13., csütörtök 10:07

Végéhez közeledik a 2014-es őszi-téli kollekciókat felvonultató New York-i divathét, amit mi sem bizonyít jobban, hogy egyre meghatározóbb divatházak gyűjteményei váltják egymást a Lincoln Centerben és környékén. Marc Jacobsra érthető módon erősebben koncentrál a divatvilág, mint valaha, mivel a tervező az elmúlt szezonban 16 év után búcsút intett a világ egyik legnevesebb divatházának, a Louis Vuittonnak azzal a céllal, hogy a továbbiakban teljes gőzzel két saját vonalára, a Marc by Marc Jacobsra és a Marc Jacobsra koncentráljon.

Az 51 éves designer saját nevén futó márkája, a Marc by Marc Jacobs 2013 tavaszán szerződtette le a két brit divattervezőt, Luella Bartleyt és Katie Hilliert. Debütálásuk óriási siker volt, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az idei show-t rajongóik a nevükkel ellátott plakátokkal harangozták be New Yorkban - írja a Vogue.„ Fogalmunk sincs, hogy kik csinálták, de jól esik érezni a szeretetet” – nyilatkozta Bartley és Hillier a bemutató előtt.

Jacobs egyre menőbb, városias és fiatalos vonalát a Marc by Marc Jacobs archívumának újragondolt védjegyei mellett a Ramones rajongó brit illusztrátor, Fergus Purcell motocross ihlette grafikái, a koptatott és hímzett farmerek, illetve fűzős lábbelik határozzák meg, de ennél a kollekciónál is erősen jelen volt a női és férfi gardrób összemosódása, ami igencsak meghatározta az egész divathetet idén New Yorkban. A tervező duó érezhetően szinkronban volt Marc Jacobssal a munka során. Nekünk legjobban a modellek két copfba font frizurája, a nőiesített nindzsaruhák, a kiváló szabású ingek és kabátok tetszettek, viszont az oldalra átcsapott válltáskáktól nem maradt tátva a szánk.

Jacobshoz hasonlóan fel volt adva a lecke a Rodarte tervező testvérpárosának is, mivel  Kate és LauraMulleavy előző szezonra tervezett állatmintás kollekciója egyike volt a tavaszi-nyári divathét legnagyobb tévedéseinek. A divatház a következő szezonra rendkívül szórakoztató és sajátos, de hatásvadász módon összehozta a geek stílust a klasszikus női eleganciával, amelyhez javarészt az 1953-as Hogyan fogjunk milliomost című filmből merítettek ihletet.

A három New York-i modell történetét bemutató vígjátékot meglepő módon egy másik klasszikussal, a Csillagok háborújával kapcsolták össze. Csodával határos, de az estélyi ruhákra nyomott Luke Skywalker, Yoda, R2-D2 és C-3PO karakterek migenis működnek. Marc Jacobs kollekciójához hasonlóan ennél a márkánál is divatba jön a garbó, de emellett szerettük még a hímzett selyem és bársony estélyiket, az ujjatlan kabátokat, a csillogó kövekkel kirakott sifon ruhákat, strasszos szandálokat és az ötvenes éveket idéző szemüvegkereteket.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta