OFFLINE

Duci nő pózol a nem szokványos parfümreklámban

2014. január 19., vasárnap 14:12

Egy korábbi posztunkban éppen arról írtunk, hogy melyek voltak tavaly azok a történések, amelyek visszaadták a divatba vetett hitünket, és ebben említettük meg az Attractive&Fat kampányt is, amely az ugyanolyan rövidítés alatt futó Abercrombie&Fitch-nek szólt be. A fotókon egy meztelen, túlsúllyal rendelkező modell mutatja meg, hogy bizony ő is lehet kívánatos és nemrég belefutottunk egy olyan sorozatba, amelynek a szerzői ugyanazok és hasonló üzenetet hordoz magával: miért ne lehetnének szexik azok, akiket kevésbé tökéletes alakkal áldott meg a sors vagy bármi másban különböznek a photoshopolt szépségektől?

A Jezebelen bukkantunk rá Jes Baker és a fotós Liora K közös munkájára, ami a Lustworthy (kívánatos, vágykeltő) címet kapta. "Huszonhat évig azt gondoltam, hogy egy alacsony, duci nő számára lehetetlen, hogy egy magas, nem kövér pasit találjon magának. Ez színtiszta hazugság" - mesélte Baker a munka kapcsán. Mike Jeffries, az A&F vezetője még májusban szólt be a túlsúllyal rendelkezőknek, Baker pedig célnak tűzte ki, hogy küzdjön az ellen, hogy az emberek fejében a vonzó és kövér ne egymás ellentétei legyenek.

"Naponta több száz reklámba futunk bele és mindegyikben tökéletes testűek a modellek. A készítők félnek a megszokottól eltérő alkatú szereplőket bemutatni, pedig ahogy a 0-s méretű nők is szeretnek azonosulni a plakátokon látottakkal, úgy a ducibb hölgyek is szeretnének kicsit magukra ismerni" - mondták. "Imádtam a fotózást. Fontos, hogy a férfiak is felismerjék, hogy nem csak a vékony nők keresik a fehér herceget, és a legtöbb esetben sokkal hűségesebbek és jobban odafigyelnek" - nyilatkozta a fotókon látható férfi, Rambo Reza.

Szeretne ilyen reklámokat a valóságban is?

  • 1270
    Persze, hiszen így nézünk ki!
  • 266
    Dehogy, éljen a nullás méret.
  • 489
    Nem érdekelnek a reklámok.

"Ha a Lustworthy létező parfüm lenne, akkor igenis ráfújnám a zsíros úszógumijaimra és úgy festenék, mint egy illatozó fánk" - ezt pedig már a Jezebel újságírója tette hozzá. A lenti galériában megnézheti a fotókat, utána pedig szavazhat, hogy ön szívesebben látna ilyen reklámfotókat a valóságban is, vagy jobban szereti a tökéletesre photoshopolt testeket.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta