Zanza!

Az év végén mindig szívesen tekintünk vissza a hátunk mögött hagyott év legnagyobb slágereire, különösen akkor, ha az enged némi betekintést abba is, hogy várhatóan milyen trendeket követünk majd a következő évben.

Az Adweek munkatársai ezúttal a 2013-as év legjobb és legrosszabb eladási statisztikájával rendelkező külföldi címlapjait tették közzé, melyeken Hollywood A-listás sztárjai ugyanúgy megtalálhatóak, mint a bulvárlapokban gyakran megforduló celebnők. Nézze meg hajtás után, hogy kikre voltunk igazán kíváncsiak és kikre kevésbé!

Annyira nem lepődtünk meg azon, hogy a legnagyobb eladással a Cosmopolitan áprilisi kiadása büszkélkedhet, mivel a lap az öltözködése, terhessége, és eljegyzése miatt folyamatosan reflektorfényben álló, 33 éves Kim Kardashiant választotta címlaplányának idén tavasszal. Az persze nem látszik a képen, hogy Kardashian akkor már nagyon terhes volt, de ez úgy tűnik, nem zavarta az olvasókat.

A valóságshow-sztárt az Éhezők viadalának egyik főszereplője, a friss Oscar-díjas Jennifer Lawrence követi a sorban, akit az amerikai Vogue tett mindennél fontosabb, szeptemberi, Mario Testino által lőtt borítójára, melyen a színésznő Calvin Klein 2013-as tavaszi kollekciójában pózol.

A rövid frizurára váltó Lawrence-t Vilmos és Katalin újszülött fia, György herceg követi a sorban, akire kíváncsiak voltak a People és a Life & Style magazin olvasói is.

Természetesen 2013-ban sem maradtak ki a címlapcsatából olyan hollywoodi veteránok, mint Drew Barrymore, aki hatalmas sikert aratott az InStyle szeptemberi kiadásában, vagy az örök sláger, Jennifer Aniston, aki a Glamour szeptemberi címlapján hívta fel a lapra a figyelmet.

De nagy sikere volt a hazánkban kevésbé ismert amerikai televíziós személyiségnek, a színészkedéssel és divattervezéssel is foglalkozó Lauren Conradnak is, akinek a Marie Claire és Lucky magazin köszönheti kiváló eladásait.

Kevésbé érdekelte az olvasókat Jennifer Lopez, akire nem kifejezetten voltak kíváncsiak a Harper's Bazaar olvasói februárban, de hasonlóképpen rossz eladást produkált Heidi Klum a Marie Claire-nek, az idén kevésbé izgalmas pletykákat szállító Blake Lively a Lucky magazinnak, illetve a világ vezetőtervezőivel pózoló, Diorba öltöztetett Jessica Biel az Elle januári kiadásának – írja a huffingtonpost.com.

Az Adweek felmérései alapján 2014-ben várhatóan újra címlapra kerül majd Jennifer Aniston és Kim Kardashian, mindketten közelgő, nagy média figyelmet kapó lakodalmuk miatt, az első gyermekét váró Kerry Washington, aki idén is megfordult az Elle, a Glamour és a Vanity Fair elején is.

Hasonlóképpen nagy az érdeklődés a szakértők szerint a Golden Globe-díj egyik esélyesére, Lupita Nyong'o-ra és az Utódokban George Clooney oldalán játszó Shailene Woodley-ra is.

Blogmustra