Integető cicák a magyar tervező karácsonyi kampányában

Zanza!

A közeledő ünnepekre hangoló kampányokat és karácsonyi kollekciókat idén sem kell nagyítóval keresni a divatházak oldalain illetve a magazinokban. Hazai tervezőktől azonban még nem igazán láttunk effajta ünnepi hirdetést, így még jobban meglepődtünk, mikor szembejött velünk Gyulai Natália márkájának, a NATI 100% PURE IDEA látványos karácsonyi gyűjteménye.

A tervező nem ismeretlen név a szakmában, hiszen már 1996-ban, 21 évesen 15.000 ezer tervező közül megnyerte a WFC International World Fashion Contest fődíját, amit a Nina Ricci vezetője tervezőjétől vehetett át.

„Jópár éve foglalkozom japán és európai esztétikai rendszerek viszonyával és értelmezésével, illetve ezek szimbiózisával. A 2013 special maneki neko xmas collection is egy olyan téma, ami ezeknek a gondolatoknak a formai leképzése. A kollekcióhoz eredeti japán printeket használtunk, amelyeken humoros, kedves szituációkban láthatunk maneki neko-kat, azaz japán szerencse cicákat. A cicák mindig családostul jelennek meg a printeken, mintegy a család fontosságát, összetartozását hangsúlyozva. Ehhez a kissé extrém és szokatlan grafikai világhoz hatalmas ékköveket, igazán franciás sikkest szabást rendeltünk hozzá a legfinomabb anyagokból, úgymint 100% pamut, 100% viszkóz, 100 % kasmír és 100% PURE IDEA" – mondta látványos gyűjteményéről a számos designer-díjjal jutalmazott tervező.

Az integető macskafamilíával feldobott gyűjtemény már kapható a márka webshopjában és az etsy.com-on is, ahol átlagosan 49.770 forinttól szerezhetőek be a karácsonyfával pózoló, vagy hógolyózó macskákat ábrázoló darabok. Nézze meg a galériában a márka belvárosi Atelierben lőtt képeit, melyeken a Twiggyre emlékeztető modell, Barabás Zsófi festményei előtt mutatja be a karácsonyi kollekciót!

Blogmustra