OFFLINE

Nanushka pulóvert ajánlanak a Vogue-ban

2013. november 8., péntek 16:17

Egyre több hazai tervező fordul meg a Vogue háza táján. Pár hónappal ezelőtt a Kele Clothingot választotta a Vogue Italia a nap tervezőjének, melynek keretében Kele Ildikó egy vele készült interjúban mesélhetett a márka arculatáról, védjegyeikről valamint ingeik és pulóvereik textúrájáról.

Az ősz elején pedig három magyar designer is benevezett a Muuse és a Vogue Talents idei tehetségkutatójára, melynek döntőjében Abodi Dórára is szavazhattak a divatmániások.

A Vogue.com októberi pulóver, kardigán, illetve garbó ajánlójának nézegetése közben Nanushka egyik egy sötét-mentazöld, csillogó anyagból készült, kerek nyakkivágású pulóverére bukkantunk olyan világmárkák között, mint az Alexander Wang, az Etro, a Fendi vagy a Céline.

A divatmagazinban a Larissa Hofmann modellen látható őszi-téli darab a Vogue szerint 292 dollárba (64000 forintba) kerül, a márka oldalán azonban 34000 forintért találtunk rá a jelek szerint így is elkapkodott felsőre (említett zöld színből már csak egy méret kapható).

Arról, hogy a Vogue megjelenés mennyit dobott az eladásokon, és mennyi külföldi rendelés érkezett, nem sikerült választ kapnunk a Nanushka munkatársától, de elképzelhető, hogy lehet némi összefüggés a világ legelismertebb divatszerkesztőinek ajánlása és a kiárusításokra illetve pop-up üzletekre nagy hangsúlyt fektető márka pulóverének sikere között.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta