OFFLINE

Szőrös pasikkal reklámozni még mindig menő

2013. szeptember 28., szombat 09:20

Egy márka üzletpolitikájának egyik alapköve az, hogy behatárolja, mely célcsoportot kívánja megszólítani termékeivel. Azt felejtsük el, hogy mindenki figyelmét fel tudjuk hívni ugyanazzal a marketingszöveggel, akit pedig kicsit sem érdekel a divat, csak valahol ruhát szeretne vásárolni, teljesen hidegen hagyja, hogy menő-e most az adott szín vagy szabás.

Ami viszont mindennél beszédesebb, az az adott kollekció arca. Sokszor az arculat állandó, nem véletlenül láthatjuk viszont például a fürdőnadrágokat a Dolce&Gabbana kifutóján mindig kisportolt, napbarnított modelleken és a nőiesség és férfiasság határán egyensúlyozó Versace-fiúk is gondos válogatás eredményei. Talán tavaly ősszel ütötte fel a fejét a szakállas-bajszos pasikat felvonultató trend, ami idén ősszel folytatódik.

Movember-mozgalom

Ha férfiak, akkor

  • 483
    csakis a szőrös
  • 1049
    a párnapos borosta
  • 184
    a babaarc a nyerő

Hallott már erről a kezdeményezésről? A lustaság mellett többek között ez is közrejátszik abban, hogy a hűvösebb hónapokban egyre több pasit látni arcszőrzettel. A kifejezés a moustache (bajusz) és a november szavakból született. Az akcióban részt vevő férfiak 30 napon keresztül nem borotválkoznak és ezzel szeretnék felhívni a figyelmet a prosztatarákra és a többi olyan betegségre, ami az erősebbik nem sajátja.

Számos nő panaszkodik folyamatosan, hogy szeretne végre a plakátokon igazi férfiakat viszontlátni, most meg is kapják. A hipszter trend elterjedésével együtt jött a csövessapkás-szemüveges-szakállas férfiideál is, a fast fashion márkák mellett a luxusházak is felfedezték a növekvő igényt irántuk és sorra láthatjuk őket viszont a kollekciók lookbook fotóin. Itthon kevésbé ismert cégektől, a RATS-től, a Luigi Bianchi Mantovától és a BYTOM-tól válogattunk most, dőljön hátra és lapozza végig galériánkat!

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta