Lekolbászozták a női mellet a legcikibb tévéreklámban

Zanza!

A Target nevű fehérneműket (is) áruló cégnek védekeznie kell, mert az ausztrál piacra készült reklámjukban egy angol tévés kolbászoknak nevezte a női melleket – írja a Guardian. A cég Gok Want kérte fel, aki egy angol tévés stylist (többek között főzőműsora is volt), hogy olyan fontos adatokat közöljön, minthogy a nők 85 százaléka nem ismeri a saját melltartóméretét sem. A Targettel viszont a reklám szerint a legjobb melltartókat találhatja meg. "Your bangers will never feel more loved" – magyarázza, ami nagyjából annyit tesz, hogy: a melleit soha nem fogják ennyire szeretni. Csakhogy míg Angliában a bangerst a szlengben a mellekre használják – ez nagyban éppen Wannak köszönhető – addig az ausztrál angolban ez kolbászt jelent.

Így aztán jól felháborodtak az ausztrálok, hogy a női testet szerencsétlen módon egy darab húshoz hasonlítják. "Nem szeretném, ha a mellemet húsként azonosítanák, és azt sem szeretném, hogy mások ezt elfogadhatónak tartsák" – olvasható például az egyik panasz. "A női test csodálatos, és szégyen azzal lealacsonyítani, hogy a melleket kolbásznak nevezik" – említi valaki más. Egy harmadik felháborodott ausztrál pedig azt mondja, hogy komolyan bízik benne, hogy az országában ennél egészségesebben állnak a nőkhöz, minthogy húsdarabhoz hasonlítsák őket. A Target mindenesetre kiáll Wan mellett, azt mondják, hogy ő mindössze játékosan tiszteletlen, színes és szórakoztató, a hirdetésben pedig semmi sértő nincs. Nézze meg ön is a leginkább irritálónak nevezhető reklámot!

Blogmustra