Lagerfeldből és macskájából képregényfigura lett

Zanza!

Karl Lagerfeld neve általában a több ezer dolláros Chanel couture ruhakölteményei és bunkó beszólásai miatt pörög a divatszakmában. Ezúttal egy merész és elérhető árú, limitált szériás minikollekciót dobott piacra a japán Tokidokival karöltve, ami már a második kollaborációja a márkával.

A Net-a-porter oldalán és a Karl Lagerfeld butikokban kapható, enyhén pszichedelikusra sikerült, képregényszerű mintákért az olasz származású Simone Legno felelt. Azt már tudjuk, hogy Lagerfeld szereti saját arcképével felcicomázni designer termékeit, most sem történt ez máshogy, 35 euróról, 10.300 forintról induló vidám, fiatalos kollekciójának farmernadrágján, pólóin és sálján látható a designer és Vogue címlapos macskája.

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy sikerült kizárólagos szerződést kötnünk  a Tokidoki x Karl Lagerfeld gyűjteményre. Ezek a szórakoztató és játékos darabok igazán Karl szellemiségét tükrözik. Imádom Mr.Choupette-et” – mondta Holli Rogers, a Net-a-Porter divatigazgatója a Grazia magazinnak.

„Nagyon hízelgő, hogy Tokidoki figura lettem. Mindig is szerettem őket, nagyon boldog vagyok, hogy én lehettem a következő” – nyilatkozta a tervező a Vogue-nak, aki nemcsak háziállatát vonja be munkáiba, hanem 14 éve neki dolgozó francia testőrét is. Legutóbb ugyanis a jóképű 38 éves Sébastian Jondeau-t választotta a designer a saját nevén futó márka reklámarcának.

A kapszulakollekcióból kedvencünk a Chanel kreatív igazgatójáról és szőrös kis barátjáról készített figura, amiért 43.800 forintot kérnek a márkánál és már most rengetegen fotózkodnak vele a világ számos pontján. Nézze meg a 10.000 és 67.000 forint között kapható különös designerdarabokat és a bokszoló testőr reklámképét a galériában!

Blogmustra