A New Yorkert perli a Rolling Stones

Zanza!

Hírességek, zenekarok nevével, képével gyakran élnek vissza divatcégek, a múltkor Peter Fonda perelte be épp a Dolce & Gabbanát, most a német New Yorker van soron. A céget – vagy a reklámgrafikusokat – ugyanis annyira megihlette a Rolling Stones nyelvöltős logója, hogy mindenképpen szerették volna viszontlátni az akciós plakátjukon.

3438687
Fotó: Graham Wiltshire

Így is tettek, a Vörösmarty téri New Yorker oldalán is nyelvek hirdették a 70%-os akciót, a rockbanda pedig nem volt rest, a hatóságokhoz fordult és feljelentette a kereskedőt, mert szerintük visszaélt az egyik ismertetőjegyükkel. Nem kevés összegről van szó, a zenekar ügyvédei 74 millió forintnyi dollárt kérnek kárpótlásul és közel 6 millió forintos (25500 dolláros) bírsággal is sújtanák a céget, tudhatjuk meg a Contactmusic cikkéből.

Ön szerint jogos a Rolling Stones felháborodása?

  • Persze, abszolút! 146
  • Dehogy, csak újabb hiszti. 88

Az üggyel kapcsolatban nyilatkozott a cég vezérigazgatója is. "A nyelv nem csak a Stones védjegye. A posztereket, amiken felbukkantak, a kreatív osztályunk tervezte. Nem engedjük, hogy a banda kisajátítsa azt" – mondta nem túl szimpatikusan Fritz Knapp. Ennek ellenére az üzletben dolgozó személyzetnek a közelmúltban el kellett távolítaniuk 800 posztert és több mint 3000 ruhadarabot, melyeket az ominózus szimbólummal hirdettek.

Megnéztük, a Vörösmarty téri üzletben nem maradt nyoma a nyelves fiaskónak, így ebben a német lapban tudják megnézni, milyen volt a boltok kirakata, ide kattintva. Mondjuk kicsit furcsa, hogy míg az üzlet van leárazott holmikkal, a kirakatban erre semmi nem utal – nézze meg fenti minigalériában, hogy néz most ki egy New Yorker üzlet!

Blogmustra