Évtizedek óta nem változtak a divatlapok témái

Zanza!

Biztos már önnek is feltűnt, hogy vannak olyan témák, melyeket kedvenc női divatmagazinjaink, a Vogue, az Elle vagy a Harper Bazaar évről-évről címlapkjukra tesznek. A nagy divatházak címlapcsatáinak helyet biztosító magazinok kedvenc témái közé tartozik a fiatalság, a kortalan szépség és a boldogság elérésének, megtartásának titka, illetve az, hogy hogyan lehetünk minél rövidebb idő alatt csontsoványak.

A szerkesztők állandó hangsúlyt fektetnek a legtutibb sminktippekre, arra, hogy mit érdemes vagy kötelező majd beszerezni a divatheteken látott designer cuccok közül, továbbá milyen színű és formájú frizurát viseljünk majd a következő szezonban – írja a huffingtonpost.com.

Évtizedek óta sláger kiírni a címlapokra, hogy menő a természetesen göndör haj és a semmit sem változó koptatott farmer, de szeretik minden tavasszal lenyomni a torkunkon a virágmintás nyomatokat is. Gyakran borítóra kerülnek a leggyakoribb sminkelési bakik, bőrápolással kapcsolatos tippek, plasztikai műtéteket ellenző és támogató témák, illetve az öregedés kérdése is. De népszerű címlapsztorinak számítanak a gasztronómiával, diétával, helyes táplálkozással kapcsolatos főcímek is.

A női lapok témái nem kiapadhatatlanok, így nem meglepő, hogy nincs divatmagazin cipő- illetve táskaajánló nélkül, hiszen köztudott, hogy ezekből a kiegészítőkből sosem lehet eleget beszerezni. Szezononként visszaköszön a „Hány cipő kell egy nőnek?” című kérdés is a címlapokon, és igen, már évtizedekkel ezelőtt is ugyanilyen témákkal hülyítették a nőket, nem csak most. Nézze meg a galériában, mennyit változtak a tökéletes külsejő modelleket foglakoztató magazinok címlapjai az elmúlt években, és mi az, ami teljesen változatlan!

Blogmustra