Menő lett macskákkal kampányolni

Azzal jó ideje tisztában vagyunk, hogy macskákkal, kutyákkal, lovakkal és más házi kedvencekkel kevés dolog van, amit ne lehetne eladni. A közösségi oldalak elterjedésével azonban a cuki cicás képek belopták magukat a hétköznapjainkba, így nem csodálkoztunk azon, hogy a legismertebb divatházak és magazinok is beépítették kampányaikba és fotósorozataikba a macskákat az elmúlt időszakban.

A Lanvin 2009-es őszi-téli hirdetésében szerepeltett egy egyébként hagyományosan balszerencse-hozónak tartott fekete macskát, a Chanel pedig 2011 őszén öltöztette be Freja Beha Erichsent cicának, az akkori kampány stylistja Carine Roitfeld, fotósa Karl Lagerfeld volt – írja a manrepeller.com.

A Chanel vezetőtervezője azóta celebet csinált cuki fehér cicájából, Choupette-ből, aki röpke egy év alatt megjárta a legmenőbb divatlapok címlapjait, sőt a Chanel legújabb táskakollekcióját is a designer twitterező kedvencéről kívánják elnevezni. De Lagerfeld és a japán Tokidoki közös kollaborációjából sem hagyták ki az önimádó tervező legújabb múzsáját.

A jó marketingfogásnak számító macska-jelenséget az utóbbi időben meglovagolta a Prada, cicás cipőt dobott piacra aranyáron Charlotte Olympia és Christian Louboutin, táskát a Balenciaga, szemüveget a Givenchy. A Vogue-ban macskával pózolt Arizona Muse és Joan Smalls, a Love magazinban Cara Delevingne, a Harper Bazaarban Karl Lagerfeld. Nézze meg a galériában a legjobban sikerült cicás kampányokat és termékeket!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek