Meztelen modellek hirdetik a French Connection ruháit

Zanza!

A French Connection szereti felkavarni maga körül az állóvizet. Azóta, hogy kihozták a FCUK logót, amivel a kilencvenes években kisebb botrányt tudtak okozni, szeretnek úgy csinálni, mint a rossz gyerekek, hogy az emberek beszéljenek róluk, és persze vásárolják a termékeiket. A Sketch to Store (a vázlattól az üzletig) elnevezésű kollekciójukhoz olyan reklámot készítettek, aminek egyik felén a modellek majdnem teljesen meztelenül állnak egy-két tollvonással körberajzolva, a másikon pedig a megvalósított elképzelés látható rajtuk.

A reklámokat, melyek egyébként a fotós Rankin ötletén alapulnak, csütörtök este mutatták be Londonban. Rankin, aki dolgozott már többek között Kate Moss-szal, Kylie Minogue-gal és Rosie Huntinton-Whiteley-vel is, három modellt választott ehhez a fotózáshoz.

"A mi hitvallásunk nagyon egyszerű: a kollekcióink a tervezőtől közvetlenül a boltokba kerülnek" – nyilatkozta a French Connections sajtósa. "Az első fekete-fehér kép a French Connection fesztelen humorát képviseli, amit a vásárlóink megszerettek és amiért rajonganak is. A két napos fotózás, amin két női modell és egy férfi modell vett részt, tök szórakoztató volt, nyugalmat és természetességet hozott" – nyilatkozta a fotós, Rankin.

A fotózáson megjelent Jo Bird grafikus is, aki magával hozta a felszerelését, és ahogy a fotók megszülettek, azonnal neki is kezdett a munkának. Rankin elmondta továbbá, hogy nagyon izgatott volt, amikor a cég megkereste, hogy készítsék el az őszi-téli kampányukat, mert mindig is csodálta a márkát, amiért szeretik feszegetni a határokat.

Blogmustra