Kétmilliós Chanel LEGO táska: menő vagy ciki?

Zanza!

Bátran kijelentjük, hogy nincs olyan ember az olvasók között sem, aki gyerekkorában ne találkozott volna az ikonikus építőkockával, a Legóval. A játékot magyar énekesek dalban is megörökítették, nemrég pedig a Chanelnek köszönhetően lett a 2013-as tavaszi-nyári szezon kötelező kiegészítője – természetesen csak annak, aki meg tudja magának engedni az 1 millió 750 ezer forintos vételárat.

Rita Ora, Kim Kardashian és Diane Kruger a piros színűt választották, Rihannát és Hailee Steinfeldet a zöld verzióval kapták lencsevégre. Kris Jenner még a tervezővel, Karl Lagerfelddel is készített közös képet, ahol a válltáska fekete-fehér verzióját viseli. Galériánkban mindegyikőjüket megmutatjuk!

Valószínűsíthető, hogy a sztárok nagy része nem a boltban sorban állva jutott hozzá az 'IT' baghez, minden bizonnyal a francia divatháztól kapták ajándékba egy kis ingyen reklámért cserébe. Egy villantás az egyik eseményen, az újságok hasábjait eltelítik a nem mindennapi kiegészítőről készült képek és rögtön mindenki azt akarja.

Ez a szokásos recept, így nem is csoda, ha a borsos ára ellenére a legtöbb üzletben készlethiányos a termék.Tehát elkapkodták a kistáskát azon szerencsések, akiknek volt rá elég pénzük: de ön szerint menő közel 2 millióért legós táskát venni, vagy inkább ciki ennyi pénzt elszórni egy olyan kiegészítőre, ami semmire se jó, csak viccesen néz ki? Ön venne Lego-Chanel táskát? Ha igen, nyomjon a menőre, ha nem, szavazzon a cikir!

Menő! (1374) (1913) Ciki!
Blogmustra