OFFLINE

Tinilányok tervezik a celebek kedvenc sapkáját

2013. július 9., kedd 14:33

Amikor pár hónappal ezelőtt kilenc 17 éves iskoláslány belefogott a Young Enterprise névre keresztelt projectbe, még nem is sejthették, hogy kötött sapkáikban olyan hírességek fognak flangálni az utcán, mint David Beckham, Chloe Morezt vagy Cara Delevingne.

Kate Middleton egykori iskolája, a Downe House School tinédzserei – akik évi 31000 fontért, 10,7 millió forintért koptatják a bentlakásos iskola padjait – ráéreztek, hogy a szezon egyik legnépszerűbb darabja a kötöttt, úgynevezett beanie sapka lesz, ezért Commando márka néven 10 font/darab áron (3460 forintért) piacra dobták saját tervezésű sapkáikat.

„A Young Enterprise rendszer lényege, hogy saját vállalkozás létrehozására ösztönözze a tanulókat. Ez a munka sok időt elvesz, de jövő héten vége az iskolának, így az egész csapat átjön az én házamba, hogy még több sapka tervezésébe vágjunk bele” – mondja Florence Dowler, az egyik ötletgazda a MailOnline-nak.

David Beckhamnek van elég pénze, hogy a legfényűzőbb divattervezők designerruháit hordja, a fiatal márka mégis számíthat a focistára, aki szinte az első számú rajongója a Commandónak. Beckham egyébként a Paris Saint Germain menedzserétől kapta ajándékba a kötött kiegészítőt, akinek lánya a Commando Facebook oldalán pózol a sapkában.

Beanie sapka rajongó Cara Delevingne is, aki még tavaly posztolt a twitterre két sapkát a márkától, illetve Chloe Moretz is a Twitteren ajánlotta követői figyelmébe a szürke, fekete, kék vagy piros, bőr címkével ellátott darabokat. De Delevingne közeli barátja és kollegája, a Vogue címlaplány Rosei Tapner is hűséges rajongója a kötött fejfedőknek.

A kezdő vállalkozók tovább bővítik a Commando repertoárját, spray-vel összefújt baseball sapkákat és pólókat is piacra dobtak a közelmúltban, ami már megtalálható az oldalukon is. Miután pedig megnyerték a Berkshire-i regionális versenyt, nemsokára Londonban, a nemzetközi döntőben mérhetik össze tudásukat tíz mások bimbózó vállalkozással szemben.

„Csak azért, mert ekkora médiafigyelmet kaptunk, még nem hiszem, hogy megnyerhetjük a versenyt, mert vannak olyan csapatok rajtunk kívül, akik igazán jó dolgokat hoztak létre” – mondta szerényen Florence Dowler a márkáról, melyről a napokban még a vogue.com is cikkezett.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta