Nem dörzsöli ki a combot a plus size harisnya

Zanza!

Az egyre erőltetettebben népszerű plus size mániának köszönhetően egyre több üzlet gondol a nagyméretű vásárlókra is, Angliában például plus size magazin is indult SLiNK néven, Amerikában pedig olyan fitnesztermek nyílnak, melyek elsősorban a súlyfelesleggel küszködő ügyfelekre specializálódtak. A plus size versenybe beszállt a Cette Madison is, mely a molett harisnyanadrágot kívánja forradalmasítani egy különleges high-tech lycra anyag segítségével.

A molett ruhákra még soha nem volt nagyobb kereslet, mint napjainkban, a forgalom ugyanis 2007 óta negyven százalékkal nőtt, a tavalyi évben pedig 4,2 milliárd font bevételt hozott a plus size a ruhaiparban Angliában, ahol az átlagos méret a 16-nál kezdődik. A molett hölgyekre utazó Cette, remélve, hogy készpénzre válthatja innovációját a még szabadalomra váró Lycra Xceptionelle technológiával, azt állítja, hogy az Egyesült Királyságban a nők 47 százaléka hord 14-es méretnél nagyobb ruhákat.

„Az alakformáló fehérneműknek és az előnytelen daraboknak leáldozott. A különleges Lycra Xceptionelle segítségével sikerült átalakítani a molett harisnyanadrágokat. A 20 denes harisnyanadrág megfelelő tömörítésének köszönhetően a belsőcomb területe egy speciálisan megerősített réteget kapott. Az új design célja, hogy megszüntesse a fájdalmas kidörzsölődést, amitől sok nő szenved napközben” – promotálja új termékét a Cette.

Az új termék fontosságával egyetért az Invista szóvivője, Claire O'Neill, aki szerint több millió molett nő él világszerte, akik fogyasztóként nehezen találnak magukra megfelelő harisnyát, ami egyszerre elegáns és kényelmes – írja a dailymail.co.uk.

A harisnya forgalmazásába beszálló MyTights.com adatai szerint az új Cette harisnyák megjelenése óta 41 százalékkal nőtt a plus size termékekre való kereslet. A harisnyákat és kötött árut forgalmazó oldalon egyébként a plus size harisnyák ára 12.95 fontról, 4400 forintról indul. (És van kalóriaégető harisnyájuk is, ha esetleg venne.)

„Ez a harisnyanadrág úgy hangzik, mint egy molett lány álma” – áradozott a termékről Rivkie Baum, a SLiNK magazin főszerkesztője, akivel egyetért az új molett magazin, a Curvaceous Inc. kreatív igazgatója, Emma Burgess is, aki szerint ezentúl végre a molett nők is vásárolhatnak a felsőkategóriás divatkínálatból.

Blogmustra