Michael Kors leigázta az internetet!

Zanza!

A Michael Kors lett a legnépszerűbb amerikai márka az interneten a Digital Luxury Group nevű szervezet felmérései szerint – számolt be róla a vogue.co.uk. A tervező olyan neveket utasított maga mögé, mint a második helyen végzett Marc Jacobs és a harmadik helyezett Ralph Lauren.

A DLG adatai szerint Korsra fél év alatt 31 millióan kerestek rá a világ több, mint 35 országban – az amerikaiak mellett az angolokat, az oroszokat, a franciákat, a japánokat és a brazilokat is beleértve. A dobogóra már nem került fel, így negyedik helyen végzett a Calvin Klein, akit a mesés esküvői ruháiról elhíresült Vera Wang követ az ötödik helyen. Diane von Furstenberg a nyolcadik, míg Tom Ford „csak” a tizedik lett.

Michael Kors és modelljei
Michael Kors és modelljeiFotó: Neilson Barnard / Europress / Getty

Korsnak valószínűleg azért nőhetett meg ennyire rövid idő alatt ilyen drasztikusan a népszerűsége, mert a márka híres a nem feltétlenül méregdrága bőr holmijairól. Végeztünk egy kis kutakodást a márka hivatalos weboldalán és a többi dizájner darabhoz képest valóban alacsonyabb árakat találtunk.

Ez a citromsárga, szegecselt borítéktáska például 129 dollárba, uszkve 29100 forintba kerül, míg ez a MK logóval ellátott barna bőrszandál 125 dollárt, azaz 28200 forintot kóstál, ami nem is rossz, pláne, hogy egy magasabb árkategóriájú Humanicos cipőért is simán elkérnek ennyit. Találtunk még fekete bőrruhát is 297 dollárért, 67000 forintért, és akkor még nem beszéltünk a márka védjegyének számító Jet Set Macbook Travel Tote-ról, ami 300 dollárba, azaz 67700 forintba kerül. A Louis Vuitton vagy a Prada áraival összehasonlítva így valóban szembetűnő a különbség, tekintve, hogy itt már egy kulcstartóért is 76 ezer forintot kérnek.

Blogmustra