OFFLINE

Ezért száll be egyre több színésznő a szépségiparba

2013. február 5., kedd 17:04

Úgy tűnik, hogy Hollywood vezetői színésznői, akik a kilencvenes évek kasszasikereiben szereztek maguknak hírnevet, egyre komolyabb érdeklődéssel fordulnak a szépségipar felé. Egy időben csak akkor vállaltak efféle munkát a színésznők, amikor karrierjük megfenekleni látszott, most azonban tele vannak A-listás színésznőkkel a kozmetikai reklámok. Vajon mi lehet az oka, hogy a szépség ipar színésznőkre cseréli le modelljeit?

Gwyneth Paltrow nemrég a Max Factor arca lett, Christina Ricci pedig sminktáskát tervezett a MakeUp Forevernek. Katie Holmes sem szomorkodik válása miatt, a Bobbi Brown kampány mellett az 1997 óta piacon lévő hajápoló termék, az Alterna hirdetésében tűnik fel. „Egy színésznőről a luxus jut eszünkbe, az érzelmek és az egyéniség. Katie egy divatikon, továbbá anya és üzletasszony, tehát röviden, ő a fogyasztó” – nyilatkozta a társtulajdonos Holmesról Joan Malloy, az Alterna elnöke.

A L'Oreallal régebben kollaboráló Jennifer Aniston több vasat is tart a tűzben, egy ideje ő az Aveeno kozmetikai márka legújabb arca és üzleti partnere egyben. 2013-ban pedig a Living Proof arcaként, szóvivőjeként, befektetőjeként és a termék fejlesztőjeként is feltűnik majd a 43 éves színésznő. „Hisszük, hogy a szépség és a tudás a két legjobb összetevő. Ő képvisel mindent, amit mi képviselünk a márkán keresztül” – mondta Jill Beraud az együttműködésről.

A 38 éves Drew Barrymore fotós karrierje mellett az üzleti életben is évek óta sikeresen jelen van. 2004-ben nemcsak a Cover Girl arcaként tűnt fel a gyerekkora óta népszerű színésznő, hanem 2007-ig ő volt a márka egyik kreatív igazgatója is. Tavaly a Maesa Grouppal összefogva megalapította saját kozmetikai márkáját, melyet produkciós cégéhez hasonlóan Flower névre keresztelt. A nemrég szült Barrymore első sminkkollekciója januártól lesz kapható az amerikai áruházlánc, a Wal-Mart üzleteiben – írja a fashionista.com.

Arra a kérdésre, hogy vajon miért van annyi népszerű és tehetséges színésznő a szépségiparban, még a szakértők is keresik a választ. Jo Piazza, a Celebrity Inc. szerzője szerint az olyan hírességek, mint Holmes vagy Aniston, akik a harmincas, negyvenes éveikben járnak és a kilencvenes években szereztek maguknak hírnevet, még mindig sztárnak számítanak több generáció számára is. Piazza szerint ezek a celebek elég idősek ahhoz, hogy a kilencvenes éveken nosztalgiázó harminc felettiekhez is eljuttassák az információt, de elég fiatalok ahhoz, hogy a fiatalabb vásárlók is felnézzenek rájuk.

„Nem érzem úgy, hogy sajnálni kellene őket. A szépségipar lehetővé teszi számukra, hogy továbbra is elbűvölőnek érezzék magukat. Ráadásul hosszú távon sokkal jövedelmezőbb, mint amit a filmszakma felkínálhatna nekik. Egy 'kiöregedett' színésznő 2 millió dollárt kap egy filmért, míg lehet, hogy egy kozmetikai márka 5 millió dollárt is fizet az arcáért. Ez sokkal jobb alternatívának tűnik, mint hetente hat éjszakát játszani egy színházban” – magyarázza a jelenséget Piazza.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta