OFFLINE

Babaparfümöt készít a Dolce & Gabbana

2013. január 31., csütörtök 17:47

A kisbabák illatát a világ legjobbjaként tartják számon, ennek ellenére a Dolce & Gabbana mégis a picik számára tervezi piacra dobni legújabb illatát – írja a Daily Mail. Természetesen nem az olasz tervezőpáros az első, aki előáll a babaparfüm ötletével, a Bvlgari, a Burberry és a L'Occitane már korábban megalkotta saját verzióját, a kérdés csak az, valóban szükség van-e ezekre?

Stefano Gabbana szerint a márka legújabb illatát a kisbabák illata ihlette, a parfümöt megérezve majdnem minden ember az ölébe kapna és megölelgetne egy pelenkást – a büszke tervező Instagramján is több képet posztolt a termékről. Itt kissé ellentmondásossá válik a dolog, hiszen minek mesterségesen kreálni valamit, amivel eredetileg is rendelkeznek a picik?Az pedig már egy másik kérdés, hogy jót tesz-e egyáltalán a babáknak, ha ilyen pici koruktól kezdve folyamatosan parfümfelhőben úszkálnak.

Ezt posztolta Stefano Gabbana: büszke a bébi-parfümre
Ezt posztolta Stefano Gabbana: büszke a bébi-parfümre
Fotó: instagram

A Burberry 35 fontos (12000 forint) termékéből alkoholmentes verzió is kapható, a parfüm narancsszirmot, gyöngyvirágot és jázmint tartalmaz. A Bvlgari picivel olcsóbb, 20 fontos (7000 forint) változatát megérezve az ember szeme előtt rögtön az anya-gyermek kapcsolat elevenedik meg – legalábbis alkotók szerint. A kölni szicíliai narancssziromból, brazil rózsafából és vörös méhbalzsamból áll, míg a L'Occitane 18 fontos (6400 forint) készítményét anya és baba is egyaránt használhatja.

A Burberry ezzel állt elő
A Burberry ezzel állt elő

A bébi-parfüm egyébként bevett dolog, a Nivea és a Johnson's is piacra dobott már alacsony árkategóriás, egyszerű illatú kölniket Európában. A Dolce&Gabbana bébiparfüm árát egyelőre nem tudni, a dizájn viszont biztosan fekete-fehér lesz, megőrizve a márka jól ismert olasz sikkjét. Ön mit gondol, menő vagy ciki ilyen korban parfümmel, dezodorokkal traktálni a gyerekeket? Valóban szükségük van rá ilyen fiatal korban is, vagy csupán a divatipar legújabb marketingkampányáról van szó?

Egy rosszabb minőségű kép a Dolce & Gabbana babaillatáról. Ezt is a tervező posztolta.
Egy rosszabb minőségű kép a Dolce & Gabbana babaillatáról. Ezt is a tervező posztolta.
Fotó: instagram
1542 szavazat 1226 szavazat

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

SZUBKULT 3 világhírű márka, amit migránsok virágoztattak fel

Három olyan világhírű márka pálfordulását mutatom be, amelyeket a közelmúltban bevándorló tervezők keltettek újra életre.

PSZICHOLIGHT Így állj neki a befejezetlen dolgaidnak

Sok befejezetlen és abbamaradt dolgunk van az életben. Nekem is van vagy féltucat. Egy személyes példán keresztül mutatom be, hogyan gyűrhetjük le ezeket, ha ismerjük az útközben felmerülő buktatókat.

LINGOHOLIC Két szuper trükk német (vagy más) névelőkhöz

Ha sosem értetted, hogyan lehetséges megtanulni minden egyes főnévről, hogy milyen nemű, most mutatok két olyan módszert, ami sokszorosára növeli az esélyeidet!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta