Pippa Middleton táskája 100 embernek ad munkát

Zanza!

Pippa Middleton ritkán lép ki az utcára kedvenc Modalu táskája nélkül. Katalin hercegné húga és a márka kapcsolata olyannyira elmélyült, hogy a Modalu az új kollekció néhány darabját róla nevezte el, így nem meglepő, hogy a táskákra való kereslet az ötvenszeresére nőtt, mióta Pippa Middleton is preferálja az átlagosan 150 és 250 euró, 44000 és 74900 forint közötti kiegészítőket.

Bár a Modalunak nincs hivatalos megállapodása a királyi családhoz közel álló hírességgel, Pippa mégis lelkesen hordja termékeiket. A jól sikerült reklámnak hála a cég száz főt alkalmaz saját indiai gyárában, akik kifejezetten Pippa kedvenc táskáinak mását készítik. Middletonnak csupán annyi a dolga, hogy a médián keresztül számtalan fénykép jelenjen meg róla és a diszkrét logóval ellátott különböző színű táskákról.

„Miss Middleton annyira örül az ajándékba kapott táskáknak, hogy egyszer küldött egy kézzel írt köszönőlevelet is. Egy új épületet kell felhúznunk a Délkelet-Indiában található chennai-i gyárunkban, hogy megbirkózzunk a kereslettel. Jelenleg 250 főt foglalkoztatunk, melyből csak százan a Pippa táskákat készítik. Én már 25 éve az üzleti világban mozgok és még nem láttam ehhez hasonló őrületet a piacon. Az emberek egy napon belül meg akarták tudni, hogy hol tudják beszerezni a Pippán látott táskát. Az eladások 10 ezer fontról 500 ezer fontra ugrottak fel egy hónap alatt” – mondta a jelenségről a Modalu 49 éves ügyvezető igazgatója, Mike Hiscock.

Pippa Middleton és a táskája
Pippa Middleton és a táskájaFotó: Alex Moss / Europress / Getty

A cég a sikeren felbuzdulva bővítette 'Pippa körét' és a karácsonyi szezonra alacsony árkategóriás termékeket is piacra dobott. A 69 és 159 font, 24400 és 56300 forint közötti pénztárcákat és válltáskákat egytől-egyig elkapkodták az ünnepi időszak alatt – írja a dailymail.co.uk.

„A Modalu márka várható éves forgalma 11 millió font lesz, míg a királyi esküvő előtt ez a szám mindössze 1 millió font volt. Természetesen szeretnénk, ha Pippa lenne a márka nagykövete, de nem amiatt, mert ő kapcsolatban áll a királyi családdal. Nem szeretnénk, ha ez neki bármiféle kellemetlenséget okozna” – mondta Hiscock.

A cég menedzsere szerint, amióta hivatalosan leleplezték Katalin hercegné balul sikerült portréját, világszerte nőtt az érdeklődés a táskákra, talán azért, mert a híressé vált lánytestvérek anyja, Carol Midleton is Modalu táskával jelent meg a Portrégalériánál. Különösen az amerikaiak csaptak le elég gyorsan a luxusdarabokra.

„Egy ideig hatalmas volt a várólista a cápaszínű és a mustársárga típusokra. Üzemünkben éjjel-nappal dolgoztak, hogy eleget termeljenek belőle” – mondta Lucy, a cég menedzsere.

Kíváncsiak vagyunk, hogy vajon Pippa Middleton csatlakozik-e majd ahhoz az elit klubhoz, akikről világmárkák neveztek el táskákat és melynek tagjai olyan időtlen stílusikonok, mint Jane Birkin, Grace Kelly, Greta Garbo vagy napjainban Alexa Chung és Lana Del Rey.

Pippa Middletonnal szinte bármit el lehet adni
Pippa Middletonnal szinte bármit el lehet adniFotó: Sav / Europress / Getty
Blogmustra