A DKNY vagy a Donna Karan New York kampánya jobb?

Zanza!

A Donna Karan New York és a DKNY két különböző modellel dolgozott 2013-as tavaszi kampánya során. A DKNY a feltörekvő brit modellel, Cara Delevingne-nyel dolgozott, a Donna Karan New York legújabb reklámarca pedig a 180 centis Karlie Kloss lett. Mi a közös a két kampányban? Mindkettőt az Ördög Pradat visel című filmben folyton emlegetett Patrick Demarchelier fotózta, valamint mindkét modell mellékállásban Victoria's Secret angyal is.

A DKNY és a Donna Karan New York koncepciói között alapvetően éles a különbség, így nem csoda, hogy a kampányok is különböznek egymástól. Míg utóbbi az elegáns, inkább luxusvonalat képviseli, addig a DKNY a pörgős, sportosabb, mégis lazán "chic" irányzatot követi, melyet a kampányok képei is hűen tükröznek. A DKNY fotókon Cara a megtestesült nagyvárosi lány, akit a város forgatagában kaptak lencsevégre különböző szerelésekben és spontán pózokban. Hol újságot vesz, hol a cipőjét babrálja, vagy zenét hallgat, olyan, mint egy átlagos, hétköznapi lány a mindennapi teeendői közben. A kampány öt képből áll és (természetesen) New Yorkban fotózták.

A Donna Karan New York ezzel szemben teljesen más irányba ment el. A kampány két, egymás mellé illesztett képből áll, melyeken az angyali Karlie Kloss látható, amint az igazi vanília égbolt alatt révedezik a tengerparton. A képek sokkal művészibbek és elegánsabbak, mint a DKNY-nél, viszont nem is lettek annyira hitelesek. A DKNY kampánya azért állhat közelebb az emberhez, mert természetesebbnek, valódinak hat a világa. A néző sokkal könnyebben tud azonosulni a Delevingne által megformált hétköznapi lánnyal, és ezt a modellre ráadott sportos dzsekik, basic felsők és nagyméretű táskák is elősegítik.

Melyik kampány jobb?

  • A fiatalos New York-i 238
  • Az éteri tengerpartos 72

Ellenben Kloss a tengerpaton, kristályos selyemruhában és tollboában ácsorogva nem igazán kelt hihető látványt. Ettől függetlenül mindkét kampány szépen sikerült, a fotókon pont annyira érvényesülnek a színek, amennyire kell, jó volt a modellválasztás, és még a kevesebb néha több elvét is remekül betartották. Önnek melyik kampány tetszik jobban?

Blogmustra