OFFLINE

A DKNY vagy a Donna Karan New York kampánya jobb?

2013. január 6., vasárnap 11:50

A Donna Karan New York és a DKNY két különböző modellel dolgozott 2013-as tavaszi kampánya során. A DKNY a feltörekvő brit modellel, Cara Delevingne-nyel dolgozott, a Donna Karan New York legújabb reklámarca pedig a 180 centis Karlie Kloss lett. Mi a közös a két kampányban? Mindkettőt az Ördög Pradat visel című filmben folyton emlegetett Patrick Demarchelier fotózta, valamint mindkét modell mellékállásban Victoria's Secret angyal is.

A DKNY és a Donna Karan New York koncepciói között alapvetően éles a különbség, így nem csoda, hogy a kampányok is különböznek egymástól. Míg utóbbi az elegáns, inkább luxusvonalat képviseli, addig a DKNY a pörgős, sportosabb, mégis lazán "chic" irányzatot követi, melyet a kampányok képei is hűen tükröznek. A DKNY fotókon Cara a megtestesült nagyvárosi lány, akit a város forgatagában kaptak lencsevégre különböző szerelésekben és spontán pózokban. Hol újságot vesz, hol a cipőjét babrálja, vagy zenét hallgat, olyan, mint egy átlagos, hétköznapi lány a mindennapi teeendői közben. A kampány öt képből áll és (természetesen) New Yorkban fotózták.

A Donna Karan New York ezzel szemben teljesen más irányba ment el. A kampány két, egymás mellé illesztett képből áll, melyeken az angyali Karlie Kloss látható, amint az igazi vanília égbolt alatt révedezik a tengerparton. A képek sokkal művészibbek és elegánsabbak, mint a DKNY-nél, viszont nem is lettek annyira hitelesek. A DKNY kampánya azért állhat közelebb az emberhez, mert természetesebbnek, valódinak hat a világa. A néző sokkal könnyebben tud azonosulni a Delevingne által megformált hétköznapi lánnyal, és ezt a modellre ráadott sportos dzsekik, basic felsők és nagyméretű táskák is elősegítik.

Melyik kampány jobb?

  • 238
    A fiatalos New York-i
  • 72
    Az éteri tengerpartos

Ellenben Kloss a tengerpaton, kristályos selyemruhában és tollboában ácsorogva nem igazán kelt hihető látványt. Ettől függetlenül mindkét kampány szépen sikerült, a fotókon pont annyira érvényesülnek a színek, amennyire kell, jó volt a modellválasztás, és még a kevesebb néha több elvét is remekül betartották. Önnek melyik kampány tetszik jobban?

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MAI MANÓ 6 híres első kép a természettudomány világából

A tornádóról egészen odáig a legtöbben azt hitték, csak valami babonás mendemonda, ami nem is létezik. Híres első képek.

SCHRÖDINGER Közeli vagy távoli jövő a fejátültetés?

A sajtóban néha elő-előbukkan egy hangzatos főcím, néha olyan is, amely 2017 végére már komplett fejátültetést is sugall. Mennyi igazság lehet ezekben? Hol tart a tudomány jelenleg?

HEALTH A legjobb módszer, ha leszoknál a dohányzásra

A leszokás sikerrátája "natúrban" csak 5-7 százalék. Ha viszont felkészülten állsz neki, ezt 50-70 százalékra növelheted. Leszokás lépésről, lépésre.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta