OFFLINE

Hús-vér férfiakkal kampányol a Carthartt

2012. december 31., hétfő 09:41

Míg az Opening Ceremony Yoko Ono erogénzónák ihlette férfikollekciójával köszönti a téli a szezont, az 1889 óta piacon lévő Carhartt hús-vér férfiakkal mutatja be legújabb darabjait. Az eredetileg munkaruházatot gyártó streetwear márka jól ismert remek szabású, tartós darabjairól, melyeket ezúttal izzadságszagú favágók, traktorosok, pilóták és állattenyésztők mutatnak be a havas Alaszkában – írja a jezebel.com.

A szabadban fizikai munkát végző borostás, bajszos modellek javarészt barna, rozsdaszín, vadászzöld és Chevrolet pickup vezetéshez illő, bézs színű darabokat mutatnak be a katalógusban. Egy klasszikus kockás ing 55 dollárba, 12000 forintba, egy fülmelegítős sapka 50 dollárba, 11000 forintba kerül a márkánál. Egy unalmas pénztárcáért 35 dollárt, 7600 forintot, egy meleg kesztyűért pedig 15-30 dollárt, 3300-6400 forintot kell fizetni a Cartharttnál.

Önnek tetszik a valódi férfiakkal készített téli kampány, melyben igazi férfiak pózolnak, vagy jobban szereti, ha ennél jóval femininebb arcvonású modellekkel kívánják felhívni termékeikre a figyelmet a márkák?

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta