OFFLINE

Gerillamarketing bugyikkal a nemi erőszak ellen

2012. december 17., hétfő 17:02

Új kampánnyal jelentkezett a Victoria's Secret alága, a Pink, ami a jövőben fokozottan szeretné felhívni az emberek figyelmét a szexuális erőszakra új, PinkLovesConsent nevű fehérnemű kollekciójával - vagy lehet, hogy mégsem? Az egész ugyanis nem más, mint egy nagy átverés, ami mögött a FORCE nevű feminista szervezet áll. A csattanó csak az, hogy az emberek annyira bevették az általuk indított álkampányt, hogy több napon keresztül gratuláló üzeneteket küldtek a Victoria's Secretnek a Twitteren és a Facebookon is.

A PinkLovesConsent a Victoria's Secret nevét felhasználva kapott nyilvánosságot, aztán kiderült, hogy a VS-nek igazából semmi köze az egészhez. Már eleve a kampányfotók gyanúsak lehettek, hiszen a hibátlan alakkal rendelkező modellek helyett hétköznapi nőkön mutatták be a kollekció bugyijait, ráadásul a képek sem voltak annyira profik, mint azt már megszokhattuk a márkától.

Ezen felül az is gyanús volt, hogy a Victoria's Secret még sosem kezdeményezett olyan kampányprogramot, ami a nők jogaival foglalkozott volna. A PinkLovesConsent egyébként egy nagyon jó ötleten alapszik, a fehérneműket ugyanis olyan szexis, kacérkodó ám mégis erőteljes közlések borítják, melyek arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy a szexhez mindkét fél beleegyezése szükséges – írja a Daily Mail.

Az ügy azonban nagy port kavar, december 4-én a Victoria's Secret jogi képviselői végül betiltatták a PinkLovesConsent hivatalos weboldalát és Twitter fiókját is, méghozzá arra hivatkozva, hogy a vásárlók esetlegesen összetéveszthetik a kezdeményezést egy tényleges Victoria's Secret kampánnyal.

Az oldal azóta újra működik, a feministák pedig egy újabb húzással bőszítették a Victoria’s Secretet: saját termékeiket a cég észak-amerikai boltjaiban ügyesen elkeverték a bugyik között, így a betérő vásárlók tényleg azt hihették, hogy a VS árul Respect és No means no feliratú bugyikat. A FORCE weboldalán egyébként olyan sokkoló tényekkel szembesülhetünk, mint például az, hogy „21 óránként megerőszakolnak valakit az amerikai egyetemi kampuszokban. A nőknek kétszer akkora esélyük van arra, hogy megerőszakolják őket életük során, mint arra, hogy mellrákot kapnak”.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

MENŐ LAKÁS Hangulatos nappalik fehér téglákkal

A fehérre festett téglafal olyan visszafogott dizájnelem, ami egyből érdekesebbé tesz bármilyen lakást. Mutatjuk a jó példákat: modern, szellős, világos.

KETTŐS MÉRCE Kinek járjanak a segélyek?

Aki megérdemli? Aki rászorul? Aki balszerencsés? Az igazságos újraelosztás rendszere nem is olyan egyszerű.

GADGET Menő mobil 26 ezer alatt

A Xiaomi Redmi 4A az egyik legkedveltebb telefon hazánkban a gyártó kínálatából. Nem is csoda, mert ilyen tudást ilyen áron kevesen adnak!
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta