Gaultiernél a rossz gyerekek vannak előnyben karácsonykor

Zanza!

A francia tervezők és nagyáruházak által annyira kedvelt klasszikus karácsonyi hangulattól némiképp eltér a már hatvan éves punk tervező, Jean Paul Gaultier karácsonyi kampánya, ami furcsa módon nem a jó gyereket, hanem az idén kifejezetten rosszul viselkedőket célozza meg. A Mikulás bőrébe bújt designer honlapján található ünnepi játék tele van kedves manókkal, rénszarvasokkal,az adventi naptárból pedig három, vagy hat zseb (ha megosztjuk az oldalt Facebookon vagy Twitteren, bónusz pontot kapunk) nyitható ki egyszerre, melyek újabb különös játékokra adnak lehetőséget az oldalon – írja az elle.it.

Amennyiben Gaultier meglepetésekre, csíkos pulóveres plüss medvére vagy francia parfümre vágyik, kattintson bátran az „If you are naughty enough, Click Here!” opcióra. A 'Naughty Christmas' névre keresztelt kampányhoz készített animációs videóban a komisz manókon kívül megnézheti azt is, hogyan fest Gaultier Mikulásként, milyen egy elektronikusan irányítható szán, továbbá, hogy milyen meglepetésekkel van tele a Mikulás zsákja.

jpg-naughty-christmas-1

Jó hír, hogy a nemrég lakástextil üzletbe beszálló Gaultier jövő év júniusában piacra dobja olcsóbb árkategóriás utcai viseleteit is. Az olasz Ittierre SpA-val kötött öt éves szerződés értelmében a divatház a fiatalabb vásárlókat kívánja majd megcélozni olcsóbb árkategóriás kollekcióival, melyek a tervező sajátos stílusában férfi és női vonalat is tartalmaznak majd.

Blogmustra