Gyerekeken segít a Bulgari

A Bulgari jótékonykodásra adta a fejét és a nemes cél érdekében egy új gyűrűt is piacra dobott, melynek bevételéből a Save The Children nevű oktatássegítő akciót támogatják. A kampány képeit az olasz fotómágnás, Fabrizio Ferri készítette, akinek olyan sztárok álltak a kamerája elé, mint Sting, Jessica Biel, Ben Stiller vagy a híres modell, Jessica Stam.

A Save The Children projekt a konfliktus-övezte térségek nyolc millió gyermekének oktatását kívánja támogatni, a Bulgari eddig - főleg a méregdrága gyűrűk jutalékából- világszerte 20 millió dollárt gyűjtött össze számukra. Ferri olyannyira szívén viseli az akciót, hogy még a dél-kínai Hunanba és Sao Pauloba is ellátogatott, hogy saját szemével győződjön meg az ottani állapotokról. Látogatásai során azzal is szembesült, hogy az iskolák nem csak mint oktatásügyi intézmények fontosak, hanem "menedékhelyek a gyermekek számára az erőszak, drogok és káosz közepette."

A mostani akció különlegessége, hogy a gyűrűk árából 70 font (24 ezer forint) a Save The Children-hez kerül. A kampány képeinél Ferri a szimplicitásra törekedett: a képen látható összes modell hétköznapi ruhában, minimális sminkkel látható, a lényeg ugyanis az abszolút fókuszpontban álló Bulgari gyűrű, mely kiemelt szerepéhez Ferri már a kezdetektől fogva ragaszkodott. A hírességek feltartott, kitárt tenyere "megálljt" parancsoló, az pedig külön érdekesség, hogy mindegyikük különböző pózban tartja a kezét: van, aki egyenesen feltartja, akad olyan is, aki elbújik mögötte. Ferrinek különösen tetszett, hogy nem előre begyakorolt, hanem rögtönzött pózokról beszélhetünk, melyek még jobban alátámasztják a képek hitelességét.

Ha felkeltette érdeklődését, a 390 fontos (135 ezer forintos) gyűrűket beszerezheti az angol Bulgari üzletekben illetve a www.bulgari.com-on.

Oszd meg másokkal is!
Mustra