Down-szindrómás kisfiú a Marks & Spencer karácsonyi kampányának hőse

Zanza!

Tíz éve óta az idei az első alkalom, hogy a Marks and Spencer nem hírességekkel készíti karácsonyi kampányát, hanem fiatal modell-lányokat és vidáman ugráló gyerekeket lehet majd látni reklámfilmjében, melyet a következő hat hétben a britek főműsoridőben nézhetnek.

A gyerekszereplők közé beválogatták Seb White-ot, a Down-szindrómával született négyéves kisfiút is, aki imádnivaló csokornyakkendőben és kötött kardigánban látható a többi gyerek társaságában. White ezzel a kampánnyal beállt a Target and Nordstorm reklámban látható hat éves Ryan Langston és a tíz hónapos, szintén Down-szindrómás Valentina Guerrero mellé a sorba.

A kisfiút édesanyja, Caroline jutatta be a brit márkához, akit szülőként zavart, hogy a fogyatékossággal élő gyerekekről a kialakult sztereotípiák miatt megfeledkeznek a ruhamárkák kampányaiban, így fia képével együtt egy üzenetet küldött a Marks & Spencer Facebook-oldalára, melyet az oldal követői azonnal felkaroltak. Nem sokkal később pedig a márka marketingese helyet ajánlott a mosolygós kisfiúnak a karácsonyi kampányban – írja a dailymail.co.uk.

„Ő egy a többi aranyos táncoló és játszó gyerek közül, olyan, mint mindenki más és ennek így is kell lennie” – mondta Sebastian anyukája, aki elmondása szerint a sírás határán volt, amikor megkapta a Marks & Spencer ajánlatát.

Nézze meg ön is a különböző korú és méretű modelleket a galériában és a Jake Nava által rendezett ünnepi videóban, melyben hosszához képest meglehetősen sok elcsépelt sláger hangzik el a Kool & The Gangtől Rod Stewart klasszikusáig.

Blogmustra