Karácsonyi kirakat: Diorba öltöztett bábuk és luxuscuccok Párizsban

Zanza!

Tavaly év végén Chanelbe öltöztetett, mozgatható babákat tett karácsonyi kirakatába a párizsi Printemps áruház. Idén a Diorral készítette el hangulatos kirakatát, melyben november óta láthatóak a divatház ikonikussá vált couture ruhái, mint a hagyma-, a tüll- vagy a rakott szoknya – írja a vogue.de.

A Printemps és a Dior közös karácsonyi fényeit a márka egyik arca, Marion Cotillard kapcsolta fel az áruházban, ahol exkluzív, limitált szériás kollekció is várja a túlárazott luxustermékekre vadászókat. Egy hógömb például, melyben a New Look legendás 'Bar' ruhája látható, 99500 forintba kerül majd. Egy adventi naptárért 38400 forintot, egy Párizs látványosságaival ellátott selyemsálért pedig 91 ezer forintot kér a divatház.

Egy klasszikus formájú napszemüveg 88200 forintba, egy retikül Eiffel toronnyal 273 ezer forintba kerül a szeretetről szóló karácsonyi vásáron. Ennél is többe kerül a márka gyémántkarkötője, amit 8,5 millió forintra áraztak be, illetve a fekete Lady Dior táska, amiért 1,3 millió kell otthagyni a Printemps-nál.

„Az áruház történetében ez az egyik legnagyobb kreatív együttműködés. Ez a kollaboráció egyfajta mércét állít fel a többi márka és áruház számára is” – mondta a Printemps vezérigazgatója, Paolo de Cesare a WWD-nek. Az áruház valóban kitett magáért, Mario Testinoval még egy látványos kampányképet is készítettek, melyen Carolyn Murphy és Sui He pózolnak egy párizsi ház tetején. A divatanyag stylistja pedig az anorexiát elítélő ex-Vogue főszerkesztő, Carine Roitfeld volt.

Blogmustra