OFFLINE

Két év alatt három kosárméretet nőtt a brit asszonyok melle

2012. október 21., vasárnap 09:06

Míg 2010-ben a 34B (magyar számozás szerint a 75B) volt a legkelendőbb méret, ez most 34DD , azaz 75E az Észak-, Közép-Angliában és Írországban élő nőknek köszönhetően. Míg Walesben egyébként az E az átlagos kosárméret, addig Skóciában és a déli régióban állítólag csak két mérettel nőttek a mellek. A felmérésben résztvevők 78 százaléka egyébként azt állítja, hogy korábban sokkal kisebb melltartókat viseltek, mint amekkorát kellett volna.

A közlemény szerint az olyan hírességeknek köszönhetően, mint Dita Von Teese, Kim Kardashian, Nigella Lawson és Beyoncé Knowles, a nők már sokkal szívesebben felvállalják domborulataikat, sőt, mindent megtesznek azért, hogy fokozzák a hatást. Ezt honnan tudni? Két évvel ezelőtt az eladott melltartóknak csupán a 36% volt push-up vagy töméses, és ez az arány mára 70 százalékra nőtt.

A Debenhams munkatársai októberben minél több nőnek próbálnak segíteni abban, hogy kiderítsék, mi is számukra megfelelő méret és mennyivel jobban is néznek ki, ha nem több számmal kisebb fehérneműkbe passzírozzák bele a melleiket.  És mivel most van a mellrák elleni küzdelem hónapja, minden eladott melltartó árából 50 pennyt felajánlanak három alapítványnak.

Aki egyébként figyelemmel kíséri az eseményeket, annak semmi meglepő nincs abban, hogy a szigetország bizonyos részein két év alatt 3 méretnyit nőttek a mellek. A szakemberek nem feltétlenül értenek egyet abban, hogy mi ennek az oka. Egyesek szerint a túlsúlyosság, az elhízás, míg mások a hormonokat okolják, de nem szabad megfeledkezni a továbbra is igen népszerű mellnagyobbító műtétekről sem. Jó lenne azt mondani, hogy egyre több nő tudja a helyes méretet, és részben ennek köszönhető a változás. Ám mint korábban is írtuk, nem ez a helyzet, pedig sem vizuálisan, sem fizikailag nem túl előnyős, ha kicsi melltartóba passzírozzuk bele a kebleinket. Tény, a legtöbb helyen továbbra sincsenek könnyű helyzetben azok, akik nagyobb méretű fehérneműket keresnek.

És hogy itthon mi a helyzet? Galamb Eszter, a Triumph márkamenedzsere a Díványnak elmondta, az elmúlt években nőtt a kereslet a D, E, F kosár iránt, az A és a B kosár iránt viszont csökkent. "De ez nem jelenti egyértelműen azt, hogy a nők kosármérete növekedett, inkább azt, hogy az elmúlt években nagyon sok olyan konkurens márka lépett be a piacra, akik főleg az A és B kosaras célcsoportra fókuszál, a nagyobb kosármérettel rendelkező nőket itthon pedig csak kevés márka tudja kiszolgálni. Mi G kosárig forgalmazunk melltartókat " - tette hozzá. Ha az arányokat nézzük, akkor a B kosár még mindig a legkelendőbb a majdnem 35 százalékával. A második helyen a C, a harmadik helyen pedig a D méret szerepel, vagyis az első három helyezett sorrendje egyelőre nem változott, csak az arányok változtak. Persze ki tudja, hogy mit hoz a jövő.

Az előnyös tulajdonságainkat persze mi is szeretjük hangsúlyozni, de csak bizonyos módszerekkel. "Push-up melltartóból közel 2,4-szer annyit adtunk el 2011-ben, mint 2007-ben. A teljes melltartó darabszámból a push-up melltartók részesedése 2007-ben még csak 10,6% volt, 2011-ben ez 23,3%-ra nőtt.  A szivacsos melltartók iránti kereslet aránya viszont a teljes forgalomhoz képest minimálisan esett vissza, szinte stagnál. A normál, merevítő nélküli melltartók aránya pedig meglehetősen csökkent. 2007-ben az összesen eladott melltartók 34,8% normál melltartó volt, 2011-ben már csak 29,8%. A sima körmerevítő melltartóknál ugyanez a helyzet, a 2007-es 34,8%-os részesedés 2011-re 26,7%-ra csökkent" - tudtuk meg.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta