Kövesse Instagramon kedvenc divatházát!

Zanza!

A legnagyobb divatházak is tisztában vannak azzal, hogy a nagyon addiktív Instagram hihetetlen népszerűségnek örvend az internetezők körében. A New York-i Egyetem digitális innovációval foglalkozó kutatási szervezete szerint a világmárkák nyolcvannégy százaléka tölt fel képeket a brand életéről az oldalra – írja az instyle.com. A kutatócsoport nemrég közzétett egy jelentést, melyből megtudtuk, hogy 2011 és 2012 augusztusa között mely márkák voltak a legaktívabbak a Kevin Systorm és Michel Krieger által fejlesztett Instagramon. Íme a 10 legjobban nyomuló márka:

Burberry

A plus-size vonalát Adele-lel népszerűsítő Burberry Instagram követőinek száma 2011-ben 84 ezer volt, de idén már 549 ezren várják a cég posztjait. A márka marketingesei előszeretettel osztják meg élményeiket a divathetekkel kapcsolatban, de a kifutókról közölt képek mellett ikonikus londoni épületekről, például a Big Benről is posztolnak egy-egy fotót. Ezzel is azt a képet akarják erősíteni, hogy a Burberry nagyon angol.


Christian Louboutin

A vörös szőnyeg legszexibbb cipőit szolgáltató Louboutin követőinek száma 24 ezerrről 583000-re növekedett egy év leforgása alatt. A francia cipész sokszor osztja meg rajongóival azokat a cipőit, melyeket hírességek viseltek egy-egy rendezvényen, például Beyoncé kristályokkal díszített platformját, melyet a Knicks meccsén viselt New Yorkban.

Marc Jacobs

Jacobs követőinek száma egy év alatt 21 ezerről 374500-ra emelkedett az Instragramon. A tervező kollekcióinak feltöltése mellett rendszresen posztolja néhány kedvenc high-tec és média kiegészítőjét, érdekes fotókat tesz ki a bemutatók kifutóiról és a kulisszák mögötti eseményekről egyaránt. Nemrég 2012-es őszi/téli kampányának egyik főszereplőjéről, Rachel Feinstein amerikai szobrásznőről tett közzé egy képet, de a mi kedvencük az egyik régi közös fotója Karl Lagerfelddel.


Kate Spade

Az előző márkákhoz képest személyesebb hangvételű a New York-i székhelyű tervező, Kate Spade Instagramja, amit a tavalyi 45000 helyett már 273000-en figyelnek. Az 1993 alapított Spade többször tesz ki vidám inspirációkat, kiegészítőket vagy baseball meccseredményeket oldalára.

Gucci

A divathéten javarészt lapos szandálokat bemutató Gucci követőinek száma egy év alatt 4700-ról 202000-re nőtt, és folyamatosan növekszik. Az olasz divatház gyakran tesz közzé képet a márka védjegyének számító kiegészítőkről, a kreatív igazgatóról, Frida Gianniniről és a színfalak mögötti hangulatról, kifutóra lépő modellekről is.


Michael Kors

Kors 2011-ben még csak 3900 követővel büszkélkedett, mára már 263 ezren nézik posztjait az Instagramon. A tervező aktívan közvetített a New York-i Divathétről, illetve gyakran feltölti legújabb kampányképeit és alacsonyabb árkategóriás kiegészítőit, óráit vagy cipőit. Óráinak egyébként külön Instagramja van, de azt csak 4340-en követik.

Tory Burch

A kézitáskák és cipők királynője tavaly még nem rendelkezett Instagrammal, követői idén lettek 137 ezren. A Ralph Laurennél és Vera Wangnál iskolázoptt 46 éves tervező leginkább saját tervezésű kiegészítőit posztolja az oldalra, illetve családi fotóit, és csak pár táskát találtunk oldalán.


Alexander McQueen

McQueen Burch-hoz hasonlóan idén vágott bele az Instagrammozásba, ami egy év alatt 140 ezer követőt hozott a divatháznak. A márka aktívan közvetítette a párizsi divathét eseményeit az oldalon, de gyakran közöl képet olyan celebnőkről, akik McQueen ruhában jelennek meg egy eseményen, mint például Naomi Campbell, aki a divatház arany ruhájában pompázott az olimpiai nyitóünnepségen.

Stella McCartney

A 170 ezer követővel rendelkező brit tervező 2012-ben csatlakozott a közösségi oldalhoz. Legutóbb McCartney is a Párizsi Divathét eseményeit posztolta az oldalra, de kollegáihoz hasonlóan ő is szívesen osztja meg a backstage hangulatot rajongóival.

Dolce & Gabbana

A milánói divathéten népi nyomatokkal haknizó tervezőpáros is Instagrammol, gyakran töltenek fel képet dolgozószobájukról, a ruhájukban integető hírességekről és bemutatóikról is, 111 ezer követőjük van.

Blogmustra