OFFLINE

Kövesse Instagramon kedvenc divatházát!

2012. október 20., szombat 09:23

A legnagyobb divatházak is tisztában vannak azzal, hogy a nagyon addiktív Instagram hihetetlen népszerűségnek örvend az internetezők körében. A New York-i Egyetem digitális innovációval foglalkozó kutatási szervezete szerint a világmárkák nyolcvannégy százaléka tölt fel képeket a brand életéről az oldalra – írja az instyle.com. A kutatócsoport nemrég közzétett egy jelentést, melyből megtudtuk, hogy 2011 és 2012 augusztusa között mely márkák voltak a legaktívabbak a Kevin Systorm és Michel Krieger által fejlesztett Instagramon. Íme a 10 legjobban nyomuló márka:

Burberry

A plus-size vonalát Adele-lel népszerűsítő Burberry Instagram követőinek száma 2011-ben 84 ezer volt, de idén már 549 ezren várják a cég posztjait. A márka marketingesei előszeretettel osztják meg élményeiket a divathetekkel kapcsolatban, de a kifutókról közölt képek mellett ikonikus londoni épületekről, például a Big Benről is posztolnak egy-egy fotót. Ezzel is azt a képet akarják erősíteni, hogy a Burberry nagyon angol.


Christian Louboutin

A vörös szőnyeg legszexibbb cipőit szolgáltató Louboutin követőinek száma 24 ezerrről 583000-re növekedett egy év leforgása alatt. A francia cipész sokszor osztja meg rajongóival azokat a cipőit, melyeket hírességek viseltek egy-egy rendezvényen, például Beyoncé kristályokkal díszített platformját, melyet a Knicks meccsén viselt New Yorkban.

Marc Jacobs

Jacobs követőinek száma egy év alatt 21 ezerről 374500-ra emelkedett az Instragramon. A tervező kollekcióinak feltöltése mellett rendszresen posztolja néhány kedvenc high-tec és média kiegészítőjét, érdekes fotókat tesz ki a bemutatók kifutóiról és a kulisszák mögötti eseményekről egyaránt. Nemrég 2012-es őszi/téli kampányának egyik főszereplőjéről, Rachel Feinstein amerikai szobrásznőről tett közzé egy képet, de a mi kedvencük az egyik régi közös fotója Karl Lagerfelddel.


Kate Spade

Az előző márkákhoz képest személyesebb hangvételű a New York-i székhelyű tervező, Kate Spade Instagramja, amit a tavalyi 45000 helyett már 273000-en figyelnek. Az 1993 alapított Spade többször tesz ki vidám inspirációkat, kiegészítőket vagy baseball meccseredményeket oldalára.

Gucci

A divathéten javarészt lapos szandálokat bemutató Gucci követőinek száma egy év alatt 4700-ról 202000-re nőtt, és folyamatosan növekszik. Az olasz divatház gyakran tesz közzé képet a márka védjegyének számító kiegészítőkről, a kreatív igazgatóról, Frida Gianniniről és a színfalak mögötti hangulatról, kifutóra lépő modellekről is.


Michael Kors

Kors 2011-ben még csak 3900 követővel büszkélkedett, mára már 263 ezren nézik posztjait az Instagramon. A tervező aktívan közvetített a New York-i Divathétről, illetve gyakran feltölti legújabb kampányképeit és alacsonyabb árkategóriás kiegészítőit, óráit vagy cipőit. Óráinak egyébként külön Instagramja van, de azt csak 4340-en követik.

Tory Burch

A kézitáskák és cipők királynője tavaly még nem rendelkezett Instagrammal, követői idén lettek 137 ezren. A Ralph Laurennél és Vera Wangnál iskolázoptt 46 éves tervező leginkább saját tervezésű kiegészítőit posztolja az oldalra, illetve családi fotóit, és csak pár táskát találtunk oldalán.


Alexander McQueen

McQueen Burch-hoz hasonlóan idén vágott bele az Instagrammozásba, ami egy év alatt 140 ezer követőt hozott a divatháznak. A márka aktívan közvetítette a párizsi divathét eseményeit az oldalon, de gyakran közöl képet olyan celebnőkről, akik McQueen ruhában jelennek meg egy eseményen, mint például Naomi Campbell, aki a divatház arany ruhájában pompázott az olimpiai nyitóünnepségen.

Stella McCartney

A 170 ezer követővel rendelkező brit tervező 2012-ben csatlakozott a közösségi oldalhoz. Legutóbb McCartney is a Párizsi Divathét eseményeit posztolta az oldalra, de kollegáihoz hasonlóan ő is szívesen osztja meg a backstage hangulatot rajongóival.

Dolce & Gabbana

A milánói divathéten népi nyomatokkal haknizó tervezőpáros is Instagrammol, gyakran töltenek fel képet dolgozószobájukról, a ruhájukban integető hírességekről és bemutatóikról is, 111 ezer követőjük van.

Ne maradj le semmiről!

Blogok, amiket olvasunk

FOODY A világ 10 leggazdasabb séfje

A világ leghíresebb séfjei sokkal többek, mint szakácsok, ôk már márkák. Na de ki vezeti azt a listát, ahol Nigella csak az utolsó helyet tudta megcsípni?

ZEM 8 tanács kezdő futóknak, hogy ne hagyd abba a harmadik héten

Bárki elkezdheti, majdnem bárhol végezhető, és egy jó cipőn kívül semmi sem kell hozzá. Adunk néhány tippet, hogyan találhatod meg benne az örömödet, azaz hogyan nem fogod abbahagyni a futást pár hét után.

GADGETSHOP Így válassz okoskarkötőt

Az értékesítési adatok alapján az okoskarkötők az idei év slágercikkei lehetnek. Én is az okoskarkötők szerelmese vagyok, így elárulok néhány titkot, hogy tudj választani a több száz elérhető fajtából.
Ajánlok blogbejegyzést

Hirdetés

Bookline - Szívünk rajta