Tényleg hasonlít a Chanel és a Saint Laurent kampánya?

Zanza!

Két francia luxusmárka is hasonló stílusváltáson esett át az őszi-téli szezonra készített kampánysorozata alapján. Az Yves Saint Laurent első szótagjától megváló új kreatív igazgató, Hedi Slimane első, Saint Laurent néven megjelenő kampányában az amerikai indierock sztár, Christopher Owens látható vállig érő hajjal, háttal a kamerának, egy párnára csavarodva.

Az első Saint Laurent kampány
Az első Saint Laurent kampány

A Kurt Cobainra hajazó, 15 képből álló fekete-fehér sorozatra kísértetiesen emlékeztet a szintén osztott képekkel dolgozó Chanel N° 5 legújabb parfümreklámja, melyet a legendás divatház történetében először, férfi modellel népszerűsít.

Brad Pitt a Chanel kampányban
Brad Pitt a Chanel kampányban

Ön szerint hasonlít a két kampány?

  • Egyértelmű a hasonlóság a két kép között 116
  • Itt-ott van hasonlóság 59
  • Csak azért gondoljuk, hogy hasonlóak, mert mindkettő fekete-fehér 48
  • Nem hasonílt a két fotó 24

A Chanel legrégebbi illatának új arca, Brad Pitt a Saint Laurent reklámhoz hasonlóan vállig érő hajjal, háttal egy falnak állva pózol a sejtelmes képeken, melyek készítéséről a márka hivatalos YouTube oldalán 3 kisfilm is látható.

Az alig pár másodpercig tartó videókban a 48 éves színész suttogva teszi fel világmegváltó kérdéseit a kamerának, melyekre a ma nyilvánosságra hozott reklámfilmből kapjuk meg a Pitt által megválaszolt kérdéseket – írja a vogue.de.

A Saint Laurent reklámfilmje is fekete-fehér, de nem pár másodperces, hanem több mint hat: ön mit gondol, hasonlít egymásra a két fotó, vagy pusztán a véletlen műve, hogy mindkét márka fekete-fehérben, és szupermodellek helyett sármos, hátukat mutogató hírességgel képzeli el legújabb kampánysorozatát?

Blogmustra