Louboutin életnagyságú cipői ellepték Párizst

Zanza!

A mostanában inkább peres ügyeivel, mint elegáns cipőivel címlapokra kerülő Louboutin elkészítette 2012-es őszi/téli kampánysorozatát, melynek helyszínéül a márka célközönségéhez hasonlóan divatos és elegáns várost, Párizst választotta. A Zarával és az YSL-nal is haragban lévő tervező szupermodellek helyett ezúttal a francia főváros káprázatos fényeivel hirdet.

Párizs mágikus, történelmi helyein, például a Nôtre Dame-nál, a Place de la Concorde-nál és a Pont Des Arts-nál elhelyezett életnagyságú cipőket Peter Lippmann kapta lencsevégre a luxustermékekben utazó márkának – írja a Trendhunter.com. A lenyűgözően sikkes cipőknek idén is megkérik az árát, egy állatmintás talppal és szegecsekkel díszített magas sarkú 1095 euróba, 312 ezer forintba, egy lapos talpú, fekete szegecses loafer pedig 835 euróba, 238 ezer forintba kerül a francia divatháznál. Nézze meg a mesés kampányképeket galériánkban!

Blogmustra