Bugyi után ruhát tervez Bódis Bogi

Zanza!

Boltokba került az a minikollekció, amely Bódis Boglárka világbajnok fehérneműje alapján készült és megnyílt a tervezőnő új márkájának bemutatóterme is: a tervezővel az elmúlt másfél év eredményeiről beszélgettünk. Kezdjük az elején: a Les Fleurs du Mal (A romlás virágai) fantázianevet viselő győztes fehérneműkollekció darabjait Magyarországon két Triumph üzletben árulják, összesen nyolcezer készült a szettekből. Az elmúlt pár hét tapasztalatai szerint a body a legkelendőbb, és a 75B-s méretű darabok keltek el a leggyorsabban. A limitált szériával persze együtt jár a húzós ár, így a jól fogyó body például 25 ezer forintba kerül.

Bugyi helyett inkáb kollekciót tervez

Mint kiderült, Bódis Boglárkának egy állást is felajánlottak a Triumph-nál kezdő tervezőként, de ő nem fogadta el. „Úgy döntöttem, hogy megpróbálkozok az eredeti álmommal és egy öltözékkollekcióval rukkolok elő” – mondta a tervező a Díványnak, aki a napokban debütált Elysian nevű márkájával, amelyet iskolatársával, Gajer Emesével együtt hozott létre. „Az Elysian szó több jelentést hordoz magában: szépség, tökéletesség és békesség. Ezek azok az alapértékek, amelyeket mi is képviselni szeretnénk” – nyilatkozta a tervező, de a kiadott hivatalos leírás sokkal fenköltebben fogalmaz: "Elysian utazó nő, aki nyitott és kíváncsi a világra. Igazi felfedező. A márka szimbóluma az őz, hiszen megtestesíti ezeket az értékeket. Kecses, szelíd és szabad" – nyilván mi is ilyenek leszünk, ha ezt a márkát viseljük.

Bódis Boglárka és Gajer Emese célja az volt, hogy egy nő az alapruhatára minden darabját be tudja szerezni náluk a hétköznapi viselettől az alkalmi öltözékekig, a sportos darabokat leszámítva ezért a kiegészítők – övek, táskák és egyéb díszek – is fontos szerepet kapnak nálkuk. Terveik szerint ők is szezononként új darabokkal jelentkeznek majd, a tavaszi/nyári kollekcióhoz már meg is vannak az ötletek: „A tervezőtársam egy ideig Indiában él majd. Korábban is járt már kint, és reményeink szerint gyönyörű indiai selymekkel tudjuk majd frissíteni a kollekciót" – mondja Bódis.

Olyan volt, akár a Hold

Az első, őszi-téli kollekciót először szűk körben mutatták be, a premiert két másik bemutató követte, Bódisékat ugyanis meghívták a Marie Claire Fashion Days-re, hogy a Future Generation többi tagjával együtt prezentálhassák, mit tudnak.

A kollekciót egy, Dia Reeves írónőtől származó idézet inspirálta: “She was like the moon – part of her was always hidden away.” („Olyan volt, akár a Hold - az egyik arca mindig rejtve maradt”). A kollekció színei a csontfehér, a narancsos-rozsda, sötétkék és fekete, felhasznált anyagai a hernyóselyem (szatén és muszlin), elasztikus jersey, sok kötött kelme, gyapjúszövet, és bőr. A kollekcióra a letisztult szabásvonalak, a szimmetria, és a visszafogott színvilág jellemző.

A megrendelések pedig folyamatosan jönnek

Bódis Boglárka nagyon szerencsésnek érzi magát, érezheti is: a fehérnemű-tervező verseny miatt könnyebb helyzetben van, mint más, első kollekciós tervezők, például a megrendelések miatt nem kell aggódnia. „Valaki egy magazinban találkozott az egyik kreációmmal, és azt mondta, ő is szeretne egy ilyet, csak más színben. A bemutatóteremben található darabok csak a mintakollekció részei, és azzal vagyunk többek egy konfekciót áruló márkánál, hogy az egyedi kéréseknek megfelelően átalakítjuk ezeket a darabokat” – mondta lapunknak a tervező, akinek hosszútávú tervei között szerepel, hogy a márkát Délkelet-Ázsiában is bemutassa. „Nagyon szeretnek mindent, ami európai, amit luxusmárkaként lehet definiálni, ami manufaktúrában készül és kis szériás. Itt meg is van az a piaci réteg, ami megengedheti, hogy magasabb árfekvésű termékeket vásároljon”.

Blogmustra