American Apparel: a fej megvan, de hol a ló?

Zanza!

A polgárpukkasztó kampányképeiről ismert American Apparel nemrég egy széttárt lábú idős nővel promotálta kollekcióját, legújabb anyagát pedig a szabadban, egy fiatal modell és egy lófej társaságában készítette el. A ló teste sajnos eltűnt a képről, bizony. A katasztrofális fotóval a márka felkerült arra a hosszú listára, ami a divatipar sikertelen photoshop bakijait jegyzi. A kép felett nem kell sokat időzni ahhoz, hogy észrevegyük, mi a hiba, nem is értjük, miért nem tűnt fel senkinek, hogy a retusőr véletlenül nem csak a modell pattanásait, hanem egy egész lovat leszedett a képről?

imagelovas
Fotó: American Apparel

A hátborzongató képet, ami hasonlít Neiman Marcus biciklihiányos New York-i kampányképéhez, a brand kreatív igazgatója, Iris Alonso azzal magyarázta, hogy csupán a beállítás és a képkivágás miatt tűnik úgy, mintha a ló teste nem volna rajta a fotón – írja a Huffington Post. Hát, azért nem vesszük be. Alonso bizonyítékként egy eredeti, színkorrekció nélküli verziót is feltöltött a márka oldalára, melyen a lófej két lábbal is gazdagodott.

A lovas kampányok és divatanyagok egyébként az idei szezonban különösen népszerűek. Lovakat simogatnak az olasz Vogue kisfilmjében látható maszkos nők, Palvin Barbi a Harper's Bazaar lóverseny pályán lőtt fotóin emelget zsokét, de az idei Marie Claire Fashion Days-en, Mojzes Dóra bemutatóján Pásztor Anna is egy lovaglópálcával a szájában lépett a kifutóra.

Blogmustra