Lana Del Rey a szezon legfelkapottabb reklámarca

Zanza!

Az életunt tekintetű Lana Del Rey a divathetek alatt is felkapott volt a világmárkák körében. Londonban a Mulberry arcaként a divatház bemutatóját az első sorból nézhette végig a 26 éves énekesnő Kate Moss, Olivia Palermo és Alexa Chung társaságában. Természetesen a fehér ruha mellé a kacsaszájú Del Rey az általa tervezett egyedi készítésű, fehér Mulberry táskát választotta az eseményre, melyet limitált példányszámban kissé túlértékelve, 990 euróért, 274 ezer forintért bárki megvehet, aki hollywoodi dívaként kíván tetszelegni. A divatház annyira megkedvelte az amerikai énekesnőt, hogy angliai gyárukat népszerűsítő kisfilmjük alatt is az ő dala hallható, a Summertime Sadness, amitől minden jóérzésű nőnek összeszorul a gyomra, de legalábbis nem egy bőrtáska elkészítési fázisaira asszociál róla.

Lana Del Rey és Kate Moss a Mulberry bemutatón
Lana Del Rey és Kate Moss a Mulberry bemutatónFotó: Dave M. Benett / Europress / Getty

Ön szerint jó reklám a melankólia?

  • A melankólia nem menő, de Lana Del Rey jó reklámarc 200
  • Nem tudom, de unom már Del Rey-t 113
  • Úgy tűnik, igen 112
  • Szerintem nem 101

A Jaguar már a nyár végén bejelentette, hogy nem egy sármos színésszel, vagy egy jó testfelépítésű sportolóval, hanem a vintage SL Mercedesekért rajongó Del Rey-jel promotálja majd a Jaguar F-Type-t az őszi szezonban. A tűzpiros, kétüléses autót a napokban be is mutatták az éppen divathetet tartó Párizsban. A cég reklámanyagán a besötétült énekesnő Monroe-féle fehér ruhában, a tőle megszokott bús tekintettel egy kastély előtt támaszkodik a menő, élénk színű járgány oldalának – írja a dailymail.co.uk. A kép még hagyján, de videó is készült a bemutatón: Del Rey borzasztóan szenvelgősen előadta legismertebb dalát, a Video Games-t a kocsik közt. Nekünk nem jött meg a kedvünk a vásárláshoz, de nem is mi vagyunk a célcsoport szerencsére.

article-0-153949B5000005DC-933 634x758
Fotó: Jaguar

Az Anna Dello Russóval ellentétben nem a legizgalmasabb H&M kollekciót bemutató énekesnő egy kampányklippet is készített a svéd márkával közösen piacra dobott kollaborációhoz, melyben Bernie Wayne és Lee Morris 1950-as klasszikusát, a Blue Velvetet énekli. A dal a David Lynch által rendezett kultfilm sorozatból, a Twin Peaksből lehet ismerős a nagyközönségnek, akkor Isabella Rossellini előadásában volt hallható. A H&M dal teljes felvétele helyet kapott a meztelen fotókkal címlapra kerülő énekesnő 2012-es, Born to Die című albumán is, a videót pedig a Givenchy-nek is rendező svéd származású Johan Reck, ismertebb nevén Stakka Bo rendezte. Ettől még ha meglátjuk a tévében a szpotot, se arról nem lesz több fogalmunk, milyen cég a H&M, se arról, ki ez az énekesnő. Pedig mi lennénk a célcsoport, mégse értjük. Velünk van a baj, vagy önt is leveri a víz Lana Del Rey-től?

Blogmustra