Havi Photoshop-baki adag: felpumpált mellek, leradírozott lábujjak

Zanza!

Leradírozott végtagokból és könyörtelenül megcsonkított modellekből az elmúlt hetekben sem volt hiány. A gyakran, de nem a legdiszkrétebben retusáló Victoria's Secret nemrég borda nélkül szerepeltette Lais Riberiot, ezúttal pedig Doutzen Kroesból faragott le itt-ott. Az egygyermekes modellről szemtől lefelé szinte mindent szétphotoshoppoltak, a keze meglehetősen furcsán lóg ki a fekete chiffon köntösből, de a köldöke is látványosan elcsúszott a helyéről a vásárlóit megtévesztő fehérnemű márka képén.

Azt már felfogtuk, hogy modellnek csak hosszú lábakkal érdemes állni, de azt már nem vagyunk hajlandóak elhinni, hogy állítható térddel is kell rendelkezni. Elena Melnik és az ukrán származású Ella Kandyba a BCBG Maxazria 2012-es őszi kampányában ugyanabban a szögben behajlított lábbal gyalogol a márka modern és klasszikus, bohém stílusú darabjaiban – írja a Huffington Post. A természetellenesnek ható lábakkal és kiegyenesített háttal rendelkező modell duón nem egészen értjük, hogy pontosan mit is akart variálni a márka photoshoppal megbízott szakembere.

Az ultraunalmas Lana Del Rey kollekcióval befürdő H&M kiegészítő kampányát Arlenis Sosa és Jessica Stam népszerűsíti. A standard, színes és fényes reklámképek egyikén megakadt a szemünk, ugyanis Arlenis Sosa törzs és gyűrődések nélkül, már-már rajzfilmszerűre retusálva támaszkodik egy Vespa hátuljának a svéd márka táskáival a kezében.  Az 1989-ben született modell örülhet, ezúttal a térdének megkegyelmezett a Beckhamnek szobrot állító svéd márka.

A psdisaster.com-on bukkantunk rá a Free People és a Karma Loop photoshop bakijára. A márka nem egy tipikus modellalkattal rendelkező nőt választott fehérneműi népszerűsítésére,ami miatt még jobban zavarba ejtő, hogy utólag mégis miért kíván rajta szépíteni. A feltűnő képen a modell jobb mellét a másiknál legalább kétszer nagyobbra pumpálta egy hozzáértő szempár.

A kiegészítőkben jó Juicy Couture 2012-es farmerkollekcióját a namíbiai származású modellel, Behati Prinsloo-val népszerűsíti. A Prada és Vera Wang kifutóját is megjárt Prinsloo karjába, törzsébe és csípőjébe is belenyúlt itt-ott a retusőr, ám a még így is természetesnek ható szupermodell bal lábát már nem kímélték és több lábujját is szorgosan leradírozták. A Jimmy Choo legújabb parfümjét egy szokásosan vékony modellel promotálja. A limitált szériás illat dermedt babaarcot vágó főszereplője ugyan nagyobb melleket nem kapott az utómunkáért felelős szakemberektől, ám a jobb lábára feltűnően több izmot pakoltak, mint a balra, amitől sajnos hitelét veszti az egyébként nem rossz beállítású reklámkép.

A Longchamp két modellje, Lisa Winkler és az Elle által már szétphotoshoppolt Coco Rocha a márka tavaszi és őszi kampányképein is örömködik és kutyákkal andalog Manhattanban. A stílusosra  sikerült, New York utcáin lőtt képeken nem értjük, hogy miért épp ennek a két, egyébként is magas, 180 centis modellnek a lábát kellett annyira szürreálisan módosítani úgy, hogy az még ki is lógjon a képből. A holland Peet Dullaert márka animációs filmre emlékeztető reklámképén Iris van Berne-re csapott le a photoshoppos és az eleve formabontó ruhában pózoló modellt mindkét irányban zavarba ejtően körbefaragta.

A német Set kreatív igazgatója, Maya Junger a márka hetvenes éveket idéző kollekciójának népszerűsítésére az orosz származású szupermodellt, Anna Seleznevát kérte fel. Selezneva azonban egy szörnyű photoshop munka ördögi áldozatává vált, ugyanis fizikailag kivitelezhetetlen pózban, egyik lábát a kanapéról lelógatva, másikat modelltársa, a görög Paraskevas oldalának támasztva terpeszt be a katalógusképen.

Blogmustra