Kamu az egyik pucér reklámfotó Natalie Portmanről

Zanza!

A Leon a profiban 13 évesen feltűnt Natalie Portman idén is igent mondott a Diornak, így a márka legújabb termékét, a 'Rouge Nude' (Meztelen ajkak) nevű rúzst a hollywoodi színésznő népszerűsíti, méghozzá anyaszült meztelenül. Vagy mégsem. A ruhátlan képeket az ízléses és klasszikus meztelen portrék fotósa, Mario Sorrenti lőtte a kanapéra dőlt színésznőről. Az interneten azonban felbukkant egy hivatalosnak tűnő, az eredeti kampányhoz hasonló kép is a szerénységéről ismert Portmanről, de a Dior szóvivője megerősítette, hogy a szőnyegen ruhátlanul, magzatpózban összekuporodó Oscar-díjas színésznőt nem ők fotózták, és ez a kép nem a kampányuk része, továbbá a Dior logó is photoshoppal került rá a valóságosnak tűnő képre.

Az idei kampány hangulatában határozottan más, mint a tavalyi, amin nem is csodálkozunk, hiszen a 30 éves színésznőnek azóta anyaként és feleségként is meg kell felelnie. Az ártatlan arcú Portman 2011-ben volt látható a Miss Dior Chérie parfüm reklámban, melynek filmszerű reklámját az akkor Lolitaként pózoló színésznőről a H&M-nek is filmet forgató Sofia Coppola készítette.

Natalie Portman a Dior kanapéján
Natalie Portman a Dior kanapéján

A francia Dior az eladott termékek árából a szegény sorban élő tehetséges gyermekeket kívánja támogatni. A szeptember 14-től kapható, természetes hatást keltő kozmetikumok ára átlagosan 25 és 31 font, 8800 és 11000 forint között mozog majd – írja a dailymail.co.uk.

Ez nem a Dior kampánya
Ez nem a Dior kampánya
Blogmustra